10 Reacties

4 jaar geleden

Hier hetzelfde! Baby bijna 6 weken, dus ik volg :)

4 jaar geleden

Ik volg ook

4 jaar geleden

Reactie op JanineP

Hier hetzelfde! Baby bijna 6 weken, dus ik volg :)
Misschien toch weer een regeldag dan.. vind het zo lastig! Op sommige sites zie ik staan dat er op 6 weken geen regeldag is en op andere sites weer wel.. en volgens de oei ik groei app zou hij nu in een sprong zitten, maar lees dan weer nergens dat lege borsten daar bij passen

4 jaar geleden

Vullen ze zichzelf wel als je aan het voeden bent? Bij mij heb ik ook weleens op een dag dat ze leeg en slap voelen. Tot ik ga voeden. Dan schieten ze vol.

4 jaar geleden

Zelfde hier, uit onzekerheid begonnen met bijvoeding.. ik volg mee

4 jaar geleden

Reactie op Cc85

Vullen ze zichzelf wel als je aan het voeden bent? Bij mij heb ik ook welee ...
M’n borsten blijven leeg voelen. Maar ik hoor m’n zoontje wel drinken.

4 jaar geleden

Reactie op srz

Zelfde hier, uit onzekerheid begonnen met bijvoeding.. ik volg mee
Ahh vervelend! Ik blijf hem gewoon aanleggen. Ieder uur drinkt hij nu aan de borst.

4 jaar geleden

Misschien hapt je kindje niet goed aan en krijgt daardoor minder voeding binnen (en helaas je productie idd terugloopt) was bij mij wel het geval. Hetzelfde als wat jij beschrijft, langer aan de borst willen en nog niet verzadigd zijn en daardoor ontroostbaar. Mocht dit het geval zijn, laat dan een lactatiekundige met je meekijken. Heeft bij mij geholpen. Succes!!

4 jaar geleden

M’n borsten blijven leeg voelen. Maar ik hoor m’n zoontje wel drinken.
Ja zelfde hier bij mij ook. En waarschijnlijk is dit normaal, omdat je borsten er aan wennen. Dus zijn ze nu in de normale positie weer, maar dan wel met melk erin. Toch geeft dit een onzekerheid bij mij..

4 jaar geleden

Na 6 weken is het volgens mij ook niet gek hoor! Dan is de vraag en aanbod redelijk goed op elkaar afgestemd en staan je borsten niet altijd meer zo gespannen zijn. Het betekent in ieder geval niet dat er geen melk meer is! Als je twijfelt, zou je je kindje wat vaker kunnen aanleggen. Heb ik zelf ook rond die tijd gedaan en merkte direct volgende dag dat mijn borsten weer strakker stonden, maar mijn dochter sliep die nacht net zo goed als altijd, terwijl ik juist het idee had dat er niets uitkwam!