16 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb naast de box 2 boxkleedjes liggen op de grond met daarover 1 zwart dekentje die ik ook een deel onder de kleedjes die zodat ze daar niet ik kon rollen, nu heeft genoeg ruimte voor de baby gym en kan ik haar er ook naast leggen zodat ze genoeg ruimte heeft om te rollen en doen met genoeg speelgoed. De box is simpelweg te klein voor haar en daar is ze zo op uitgekeken omdat ze niet veel beweegruimte heeft.

3 jaar geleden

Reactie op Fenna1808

Ik heb naast de box 2 boxkleedjes liggen op de grond met daarover 1 zwart d ...
Ik zie nu dat ik lekker veel typfouten heb gemaakt. Ik hoop dat je het snapt😂😂

3 jaar geleden

Wij hebben naast de box eem heel groot dik kleed met daarop de babygym o.a. Box is hier ook echt te klein en ligt ze alleen nog even kort in steeds.

3 jaar geleden

Wat wij in de box hebbe… speelgoedopslag en zooi😂 !? Box is letterlijk een plek geworden om de baby even veilig makkelijk te kunnen neerzetten als ik of me man wat moeten doen buiten de woonkamer 😅 als we terugkomen halen we hem er weer uit hij vindt de box ook geen hol aan (snap ik) hij lig nu gezellig in de woonkamer op een kleed en daar heb hij ook de vrijheid om lekker te rollen etc en kunnen wij er lekker bij zitten of liggen ! Wij hebben een babygym van playgro deze kan je inklappen zit niet aan een mat vast dus erg makkelijk ergens neer te zetten.. Miss niet helemaal antwoord op je vraag maar miss is het ruimte technisch ook leuker / fijner Voor je meisje om lekker op een kleed te spelen?

3 jaar geleden

Wat wij in de box hebbe… speelgoedopslag en zooi😂 !? Box is letterlijk een ...
Hier precies hetzelfde, zat er zelfs aan te denken om de box uit elkaar te halen maar toen dacht ik, ohja ze gaan ook nog kruipen en dan is het wel handig om ze even in de box te doen als je wat anders moet doen😂

3 jaar geleden

Bij ons is het een speelgoed opslag geworden 😂😂

3 jaar geleden

Als onze kleine erin ligt, vaak maar voor even, dan pak ik gewoon wat kleine speeltjes voor in de box. Zoals bijtring, o-ball, knisperdoekje en zachte bal. Wat dingetjes die hij zelf kan pakken zodat hij zich even kan vermaken. Hier ligt hij nu eigenlijk nooit in de box maar denk dadelijk wel als ie kan kruipen en we even willen douchen of wat voor ons zelf moeten doen.

3 jaar geleden

Ook hier een speelkleed aangeschaft omdat hij helemaal gefrustreerd raakt in de box. Hij heeft dan gewoon te weinig bewegingsvrijheid en nu kan jij heerlijk alle kanten op...

3 jaar geleden

Super! Dank jullie wel. Ga haar dan meer op het speelkleed neerleggn.🙃

3 jaar geleden

Geen box bumper niet voor niks worden ze afgeraden. En babygym staat hier wel in de weg maar ja bij gebrek aan beter prop ik hem nu ergens in een hoek waar ik nooit kom. En als ik hem gebruik dan gaat die midden in de kamer. Ik heb de box leegeruimd want toen ze niks kon had ze wel speelgoed om haar heen om te pakken. Maar nu ze rolt heb ik een boxzak besteld zodat alles daar in kan alleen een paar favorieten liggen er nog in de rest zit in de zak en af en toe wissel ik. Maar het beste rolt ze op het kleed van de babygym alle ruimte geen spijlen waar dan weer een voet tussenkomt

3 jaar geleden

Ik heb speeltjes aan de zijkanten van de box hangen. Vind ze erg leuk om naar te kijken en te grijpen. Als ze straks kan zitten zet ik er een mandje in met speelgoed en kunnen ze zich tijden vermaken met leeg halen en weer vullen.

3 jaar geleden

In de gewone box ligt een speelkleed en hangt er een mobiel over, maar ik heb een extra grote grondbox aangeschaft zodat ze meer bewegingsvrijheid heeft. Daarin ligt wat los speelgoed en staat de babygym nu ook. En die kan makkelijk buiten, ideaal met het mooie weer 😄 Geen box bumper hier.

3 jaar geleden

In de box afwisselend bijtringen, knisperboekjes, knuffeltje, autootje, kijkkaarten voor babies en/of rammelspeeltjes. (Niet te veel tegelijk) De houten babygym doe ik niet meer in de box, dan komt hij snel klem of kiept hem zelfs op zichzelf. Ik leg hem ook liever op het speelkleed in de kamer als ik er bij ben. Hij beweegt beter en laat geen dingen op de grond vallen. en soms zet ik de babygym er nog bij (met daaraan boekjes het leukst) eventueel kun je de kleine in een voedingskussen leggen tegen het rollen onder de babygym. maar dan durf ik hem niet alleen te laten voor als hij zich in het kussen omrolt. Nu hij al in no time een meter verder rolt moet ik dan wel echt opletten en mijn huis veilig gaan maken.

3 jaar geleden

Reactie op fleetwoodmam

In de gewone box ligt een speelkleed en hangt er een mobiel over, maar ik h ...
Ooh is dat handig een grond box ? hoe ziet dat eruit is het niet heel groot. Miss is dat hier ook beter wil die box eerlijk gezegd wel weg hebben

3 jaar geleden

Ooh is dat handig een grond box ? hoe ziet dat eruit is het niet heel groot ...
Ik heb deze. Lelijk ding hoor, maar gewoon handig en kan lang mee. Als ze groter is kan het bv als ballenbad dienen of kan ze er een speel/leeshoekje van maken of zo. Deze is wel heel groot, zal wel in kleinere formaten ook bestaan.

3 jaar geleden

Geen box bumper want dat is gevaarlijk, zeker als ze rollen. Maar onze man ligt graag in de box. Wij hebben een little Dutch speelkleed die er in ligt en speelt graag met de elementen. Hij ligt ook regelmatig in de babygym op de grond maar vind eigenlijk alles leuk.