9 Reacties

3 jaar geleden

Misschien gewoon buikpijn? Iets verkeerds gegeten? Tandjes die doorkomen? En als je het niet vertrouwd zou ik een arts raadplegen

3 jaar geleden

Vervelend dat ze zo moest huilen. Het kan haar dwars hebben gezeten en beter kwijt dan rijk. Ze spugen soms net zoals wij als ze het kwijt moeten. Ontlasting even in de gaten houden en voldoende water drinken.

3 jaar geleden

Wij hadden dit laatst ook bij onze dochter, overgeven vanuit het niets na het eten en ook luieruitslag direct na het poepen. Het overgeven was eenmalig. En der ontlasting is wat zuurder door haar doorkomende tandjes. Heb gesmeerd met levertraanzalf want de luieruitslag zat ook op haar schaamlippen en moest ze elke keer huilen als ze had geplast. Door die zalf was het lekker dicht, dus geen pijn meer en herstelde het super snel. Hopelijk is het bij jullie ook eenmalig.

3 jaar geleden

Wij hadden dit laatst ook bij onze dochter, overgeven vanuit het niets na h ...
Ik denk dat de zure poep idd door de doorkomende tanden/kiezen komt (momenteel komen er 4 kiezen door) dat houden we nu extra goed in de gaten en we smeren haar billen goed in 馃挭 ze heeft niet meer gebraakt, maar ze blijft veel kokhalzen... Herken je dit ook van het doorkomen van tanden/kiezen? Ze heeft wel vaak last van het doorkomen van tanden, maar nog niet eerder zo veel dat ze zo veel blijft kokhalzen...

3 jaar geleden

Hier had mijn zoontje vorige week ook ineens spugen. Maar dag daarna ook weinig eetlust. Bleek buikgriep te heersen op de opvang.

3 jaar geleden

Hier ook gister ineens twee keer mega braken. Wij dachten van de prikjes de dag ervoor maar misschien dan toch de buikgriep van de opvang afgelopen vrijdag馃槄 anyway vond het echt heel sneu om voor de eerste keer te zien馃ズ

3 jaar geleden

Mischien tandjes wij hebben nu van de 1 op andere dag echt vuurrode billen die ook open liggen. En ze zit ook niet lekker in de vel

3 jaar geleden

Buikgriep schijnt ook te heeren. Onze zoon pok breken en diarree laatste dagen. Goed laten drinken idd

3 jaar geleden

Ja ik denk van alles tegelijkertijd... Ze krijgt 4 kiezen door en sinds vannacht ook echt ziek, hoesten, veel snot en 40掳c net gemeten