5 Reacties

4 jaar geleden

Ik zweer bij high waist broeken ik heb er 1 bij Zara gekocht. Toen met 2 weken na ks en toen moest ik een broek ook niet lang aanhouden nu 9 weken na ks kan ik hem gelukkig bijna eem hele dag aan. Dat is wel zo prettig met de koude ochtenden

4 jaar geleden

Oei, dit herken ik ook heel erg. Het heeft zeker wat weken geduurd voordat broeken 眉berhaupt een beetje comfortabel waren. Als je voor jeans gaat, kan ik je highwaist erg adviseren. Normale taille zit bij mij precies op de wond. Verder lekkere flared pants! Die je bij H&M, Zara, Costes en noem het maar kan kopen. Is eigenlijk gewoon een legging met een wijd pijpje. Vind die broeken echt heerlijk zitten! Niet dat stugge van een normale broek, maar toch leuk en modieus鈽猴笍. Wat vervelend trouwens dat het nog zo gevoelig is bij je. Zo lang het nog niet lekker zit, vooral niet forceren!

4 jaar geleden

Hoge taille, aaaaaltijd馃榿 Ik droeg ze al voor de zwangerschap/bevalling dus gelukkig heb ik niet veel bij hoeven kopen. Denk dan vooral aan stretchy varianten, jeans vind ik zelf nog niet prettig zitten.

4 jaar geleden

www.comfortbroeken.nl ik zweer erbij. Dikkere stof dus niet koud in de winter. De broeken zonder zakken heb ik mijn hele zwangerschap kunnen dragen en draag ik nu nog in mijn eigen maat. Rekken heerlijk mee. De broeken met zakken rekten minder maar zodra de kontzakken eraf geknapt waren pasten die ook mijn hele zwangerschap 馃ぃ Daarnaast zijn ze wel helemaal 13 euro per broek.

4 jaar geleden

Ik ben na een tip ook aan de comfort broeken. Keizersnede is 10 weken geleden, ik heb nergens last van, kan alles weer, behalve normale broeken aan.