7 Reacties

2 weken geleden

Hoi, Is bovenstaande wat je in de broodtrommel deed? Want ik zie niet wat er niet gezond is? 馃檲 Bij onze zoon vandaag: 10.00 druiven 12.00 1 broodje pat茅 en 1 broodje pindakaas Appel, komkommer en paprika En een beker hele dunne suikervrije limo die hij kan hervullen met water

2 weken geleden

Reactie op XRX

Hoi, Is bovenstaande wat je in de broodtrommel deed? Want ik zie niet wat e ...
Alles wat boven staat heeft hij meegekregen. Is ook niet dat hij te zwaar is want weeg maar 15 kilo

2 weken geleden

Reactie op Schildpadjes

Alles wat boven staat heeft hij meegekregen. Is ook niet dat hij te zwaar i ...
Dat is toch juist hartstikke goed vind ik! Je kan hoogstens vragen wat ze er precies niet goed aan vinden, maar ik vind dat ze gewoon zeuren, want hier is toch niks mis mee haha

2 weken geleden

Mijn man werkt als meester, heb gevraagd wat er anders kon. Nou niks hoor! Super gezond 馃檶馃檶馃檶

2 weken geleden

Zou het kunnen dat ze dachten dat de wrap pannenkoeken waren? Want ik denk dat het gemiddelde kind 10 keer ongezondere lunch meekrijgt vanuit huis helaas 馃檮

vorige week

Dan zou ik er expres de volgende keer 2 boterhammen met chocopasta in stoppen de volgende keer. Wat een onzin zeg. Onze zoon krijgt overigens elke dag 2 boterhammen met chocopasta omdat hij niks anders eet op zijn brood. Verder wel groenten fruit en nootjes. Leerkrachten gaan wel erg ver als ze zich met jouw brooddoos bemoeien

gisteren

Had hij stiekem geruild met een klasgenootje? 馃槃 Wat was er nou mis mee, heb je het gevraagd?