8 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb toen voor mijn neefje die bruidsjonker was extra stof gekocht van de stof van mijn man.
Hiermee ben ik naar de kleermaker gegaan en hij heeft daar een mooie broekje van gemaakt. Zo had hij dezelfde stof als mijn man. Hier deed ik zelf een overhemd op. 馃槉

2 jaar geleden
Ik heb vorig jaar via etsy dit pakje besteld. Je neemt de maten op en zij maakt het op maat. Je kan zelf de kleuren samenstellen. En het contact met de verkoopster was erg prettig. De hele outfit kostte 130 euro zo uit mijn hoofd. Maar het is echt kwaliteit en we waren er heel blij mee.

2 jaar geleden
Reactie op sonnebloem
Ik heb vorig jaar via etsy dit pakje besteld. Je neemt de maten op en zij m ...

Hoe ver te voren moet je dit bestellen en heb je eventueel een linkje van de verkoopster.
Dit ziet er echt leuk uit en als een matching iets niet is.
Dan zou dit misschien mooier zijn als shein.

2 jaar geleden
Ik heb het in juni besteld (met express levering) en had het begin augustus toen binnen. Maar ik zie dat de levering nu sneller is. Ik had vooraf contact met haar gehad en gevraagd of ze (gezien hij toen 7 maanden was en snel groeide) iets rekening daarmee kon houden. Het is trouwens linnen, echt heel mooi (vind ik!)
https://www.etsy.com/nl/listing/1020996079/page-boy-sage-green-suit-set-baby-linen?ref=share_v4_lx