11 Reacties
3 jaar geleden
Het kan geen kwaad ofzo.
Je kunt een kneepje citroen erin doen dan is het al minder.
3 jaar geleden
Ik herken dit niet, we maken alles zelf. Geen idee waarom het hier niet gebeurt, ze krijgt puur vers fruit zonder iets anders erin.
Maar, lijkt me geen probleem toch? Doet niks af aan de smaak en kan geen kwaad. Lekker zelf blijven maken, dan heb je geen onnodige (zout)toevoegingen! 鈽猴笍
3 jaar geleden
Banaan en appel word altijd snel bruin maar dat maakt niet uit. Als ik een appel .ee neem naar werk is het ook altijd een beetje verkleurt maar dat is gewoon normaal. En kun je dus ook gewoon eten
3 jaar geleden
Ik herken dit ook niet en maak de hapjes ook vers. Appel heb ik wel eens ingevroren maat dan eerst gestoomd en banaan vries ik nooit in maar krijgt ze 1x per week met pindakaas, dan is het sowieso erg bruin 馃ぃ
3 jaar geleden
Ik maak de hapjes (meestal) ook zelf en heb dit niet. Al mix ik eigenlijk nooit fruit door elkaar en geef telkens 1 soort fruit en vaak ook 脿 la Rapley.
Ligt het niet aan de hele warme temperaturen van de afgelopen dagen?
Al zou ik me daar niet aan storen, het is niet slecht omdat het wat bruin geworden is. Ik vries altijd ook wat in als ik hapjes gepureerd heb omdat ik toch altijd te veel heb. Dat wordt ook niet bruin, maar zit ook wel vrij luchtdicht verpakt.
3 jaar geleden
Fijn om te lezen dat dit geen kwaad kan. Ik dacht dat de hapjes dan niet meer goed waren. Appel koken kan ik nog wel proberen