Hoihoi!
Hebben er hier mensen een buggy die ze meenemen op de fiets? En zo ja welke hebben jullie dan?
Ik zie buggy fietsendragers maar daar lijken alleen de meest oncomfortabele buggy's in te passen. En buggy's met Travelbag is dat heel zwaar of wel te doen op de fiets?
iig advies gevraagd haha :)
Ik neem de buggy mee op de fiets! Heb een kratje van basil achterop en daar past mijn buggy (yoyo babyzen) in, doe dan nog een spinner erover voor de zekerheid.
Mijn moeder hsd een buggy drager volgens mik bestaat nog steeds ik moet nog even kijken of het te doen is een buggy mee op de fiets.
Moet echt wel minimaal een uurtje fietsen eer ik bij het grote dorp ben maar wel een redelijk lichte buggy waar een hengsel aanzit
Ik heb een buggydrager aan de bagagedrager. Wij hebben wel beide een flinke mand voorop de fiets maar helaas niet aangedacht bij de aanschaf van onze (paraplu) buggy anders had ik er 1 aangeschaft die je zeg maar plat kan opvouwen. Morgen gaan we weekend weg met de fietsen + buggydrager. Wordt vervolgd of het werkt 馃槀