26 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even, heb precies dezelfde vraag!

3 jaar geleden

Ik ga zometeen vliegen , ik neem gewoon me complete kinderwagen mee mag gewoon dus buggy zal ik gewoon kunnen. Heb nog geen buggy

3 jaar geleden

Ik heb een mountain buggy overgenomen van een vriendin. Super handig, omdat je hem opgevouwen mee mag nemen als handbagage.

3 jaar geleden

Wat zijn je overwegingen dan? Waarom twijfel je erover? Uiteraard kan deze prima mee, zou wel een zak kopen ter bescherming. Zeker als je zo'n mooie hebt. Ze gaan er nogal grof mee om allemaal.

3 jaar geleden

Reactie op Momoflina

Ik ga zometeen vliegen , ik neem gewoon me complete kinderwagen mee mag gew ...
Leuk! Waar ga je heen? Veel plezier!

3 jaar geleden

Reactie op HoneyTouch

Leuk! Waar ga je heen? Veel plezier!
We gaan naar Spanje , zenuwachtig haha ben benieuwd hoe ze het doet in het vliegtuig

3 jaar geleden

Wij vertrekken vannacht. Ik heb een easywalker Harvey 3 en niet meer de wieg erop. Ik neem gewoon alles mee, in een reiszak speciaal voor kinderwagens.

3 jaar geleden

Nu we het toch over vliegen hebben😜: hoe doen jullie het met voeden? Ik las dat je voor babyvoeding wel water mee mocht nemen maar mag dit ook heet water in een thermosfles? Wij vertrekken snachts dus ik wil echt op ieder moment dat het nodig is een fles kunnen geven, het is allemaal al anders

3 jaar geleden

Reactie op MMY2222

Nu we het toch over vliegen hebben😜: hoe doen jullie het met voeden? Ik l ...
Ja dat mag heb ik gelezen

3 jaar geleden

Joolz day mag idd mee als ingecheckte bagage in het ruim. Heb je dus op Schiphol zelf niets aan. Op de website van de luchtvaartmaatschappij waar je mee vliegt staat wat je mee mag nemen voor baby. Transavia bijvoorbeeld laat geen aparte luiertas mee, dit valt onder handbagage van de volwassenen.

3 jaar geleden

Wij hebben de Easywalker Miley buggy en mochten hem meenemen tot de gate, daarna ging hij het ruim in. Kinderwagen moet je al meteen inchecken en dan heb je in die lange rijen op Schiphol echt een draagzak nodig. In Griekenland lagen de buggy’s direct voor het vliegtuig bij uitstappen maar op Schiphol pas op de bagageband. Het is dus maar net wat je fijn vindt, ik zou vooral een goede draagzak meenemen.

3 jaar geleden

Reactie op Manoe13

Wij hebben de Easywalker Miley buggy en mochten hem meenemen tot de gate, d ...
Ik hoef m pas in te leveren bij t vliegtuig , maar ben in Rotterdam stuk rustiger

3 jaar geleden

Reactie op MMY2222

Yes wij zijn net terug en had thermosflesje met warm water mee en dat even laten zien bij de douane en was helemaal goed!

3 jaar geleden

Reactie op MMY2222

Ja dat mag heb ik afgelopen week ook gedaan en fles gewoon water om te mixen met het gekookte water.

3 jaar geleden

Op Schiphol mag je zoveel water meenemen als je wil. Ik had een fles water en een thermosfles met warm water mee, in mijn tas laten zitten en er werd niks over gezegd. Vorige keren ook gewoon een flesje water mee genomen, de regels zijn daarin veranderd. In Spanje heb ik gevraagd of ik warm water mee mocht nemen en toen gingen ze het even testen maar het was prima.

3 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi lara2 aangeschaft voor de vakantie, echt ideaal!

3 jaar geleden

1 tip... neem een goedkope buggy mee op reis met het vliegtuig. Wij hadden onze dure dubatti smart buggy meegenomen. Hij is vanaf de heenreis 3,5 week spoorloos geweest en uiteinlijk kregen wij hem met een gebroken frame terug.... Achteraf heb ik er spijt van dat ik hem niet als handbagage mee heb genomen (dat mocht qua grootte en gewicht maargoed hadden ivm speciale flesvoeding al onze ruimte nodig in de handbagage) of dat we niet voor een paar tientjes een goedkope buggy hebben gekocht vooraf. Ze gaan er alles behalve zuinig mee om

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem10

1 tip... neem een goedkope buggy mee op reis met het vliegtuig. Wij hadden ...
Oh nee! Vanaf Schiphol kwijt geraakt? Was buggy niet mee naar de gate? Schade niet gedekt via je reisverzekering? Wij hebben net Joolz buggy gekocht met idee deze ook mee te nemen op vakantie, maar nu denk ik er nog eens over na.

3 jaar geleden

Ik heb voor de vakantie de hamilton aangeschaft mag mee als handbagage, ideaal! En ik had een thermosfles gekookt water en flesje water mee voor evt een flesje. Heb uiteindelijk borstvoeding gegeven. Personeel was super vriendelijk, uiteindelijk viel het ons allemaal erg mee!