10 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een heel Basic buggy tweedehands gekocht. Die kan je volledig opvouwen.

2 jaar geleden

Wij hebben de Miley 2 en die mag gewoon mee in de cabine!:-) heel fijne buggy, dus ik zou 鈥榤 zeker aanraden.

2 jaar geleden

Reactie op leonie121212

Wij hebben de Miley 2 en die mag gewoon mee in de cabine!:-) heel fijne bug ...
Nou ik heb het besteld, bedankt voor je reactie! 馃グ

2 jaar geleden

Heel handig hoor die buggy's die 'mee mogen in de cabine.....'. Verkooppraatje. Wij hadden eerst om die reden de dubatti smart... helaas pindakaas mocht niet in de cabine. Op plek van bestemming was de buggy kwijt en 6 weken later kregen wij hem kapot terug. Nu hebben we de joolz aer en vooraf geinfomeerd. Ook die mocht niet mee de cabine in dus maar heel goedkoop een tweedehands gekocht (nuna pepp, 40 euro op marktplaats) die eventueel kapot kan gaan in het ruim. Heenweg ging gelukkig goed. Terug is niet erg als hij kwijt raakt of kapot gaat. Hou er rekening mee dat je buggy alsnog niet mee mag in de cabine en voorzichtig gaan ze echt niet om met je dure buggy. Ik zou een goedkope tweehands extra 'reisbuggy' overwegen 馃槈 kan je daarna altijd weer verkopen (gaan wij ook doen).

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem10

Heel handig hoor die buggy's die 'mee mogen in de cabine.....'. Verkooppraa ...
Pfff ja zo krom allemaal. Had ook al idd gelezen dat mocht de cabine vol zijn de buggy toch in het ruim gedaan wordt.. vind het ook lastig om zo een goedkope te kopen omdat we toch 4 weken onze buggy elke dag waarschijnlijk gaan gebruiken. Lastig lastig..

2 jaar geleden

Reactie op xnurcaan

Pfff ja zo krom allemaal. Had ook al idd gelezen dat mocht de cabine vol zi ...
Ook als het niet vol is gaat het gewoon in het ruim bij de meeste vliegtuigmaatschappijen. Wij hebben de EasyWalker buggy vorig jaar meegenomen en gelukkig allemaal goed gegaan maar wel in het ruim. Terwijl deze officieel ook gewoon in de bagage bakken mocht

2 jaar geleden

Ik hoor zoveel verschillende verhalen! Wij hebben een yoyo babyzen en die is al 3x mee geweest als handbagage maar hoor andere die hem wel in moesten leveren!

2 jaar geleden

Reactie op xnurcaan

Pfff ja zo krom allemaal. Had ook al idd gelezen dat mocht de cabine vol zi ...
Dat is wel een lange tijd inderdaad ja! Ik snap heel goed dat je dan een goede buggy wil. Ik probeer vooral iedereen te behoeden voor onze ervaring. Want als je buggy niet aankomt of kapot aankomt en je moet het gaan regelen op je bestemming en met je reisverzekering dan ben je wel een beetje de pineut haha! Want eigen risico van een reisvezekering is hoger als een goedkope tweedehands buggy 馃ぃ wij hebben uiteindelijk van de aanschafwaarde (379 euro) maar 175 terug gekregen. En we hebben toch wel de hele vakantie stress gehad (want hij was echt weg, niemand wist of hij uberhaupt in nederland was of in spanje) 馃槄 Het zal ongetwijfelt vaker goed gaan als niet goed gaan hoor馃槈 maar deze ervaring gun ik niemand haha. Wij zijn niet echt voor het geluk geboren 馃槈 dit jaar kwam de koffer van de kinderen niet op de bagageband 馃槕 gelukkig kregen we die wel de volgende dag terug.

2 jaar geleden

Wij hebben ook de Easywalker Miley 2. Top buggy! En mag mee als handbagage!

2 jaar geleden

Wij hadden de Joolz Aer aangeschaft en ondanks dat het de kleinste buggy was mocht ie nog niet mee als handbagage. Het moet net op dat moment kunnen en passen. Geeft dus geen garanties!