9 Reacties

3 maanden geleden

Ja heel herkenbaar. Zoooo boos!

3 maanden geleden

Pff mijn zoontje precies hetzelfde! Die schreeuwt alles bij elkaar en gaat soms zelfs op de grond liggen.. lijkt net alsof hij onhandelbaar is geworden🥹😭

3 maanden geleden

Herkenbaar.. ik volg voor tips

3 maanden geleden

Herkenbaar met ons zoontje. Weinig tips 🥲 Als het mogelijk is, probeer ik hem te laten kiezen tussen 2 dingen (bijvoorbeeld wil je douchen of in bad). Dat werkt meestal. Majah soms is er niets te kiezen 😅

3 maanden geleden

Yes, hier ook zo af en toe. Ik negeer het niet, maar ga er ook niet in mee. Het is een fase en ik kan ze alleen maar helpen door te knuffelen, te blijven communiceren/praten en gaan we gewoon weg, gewoon eten, gewoon slapen. Tot tien tellen en door

3 maanden geleden

Wauw zo herkenbaar. Ik weet soms ook geen raad. Vooral wat het slapen betreft. Altijd zo vroeg wakker

3 maanden geleden

Reactie op BabyGirl2022

Wauw zo herkenbaar. Ik weet soms ook geen raad. Vooral wat het slapen betr ...
En als we vragen waarom ze zo vroeg wakker is, zegt ze dat ze bang is. Maar ze kan niet zeggen van wat ze juist bang is 🤔

3 maanden geleden

Reactie op BabyGirl2022

En als we vragen waarom ze zo vroeg wakker is, zegt ze dat ze bang is. Maar ...
Heb je nachtlampje? Of deur iets open laten. Beide hielpen hier wel daarmee

3 maanden geleden

Reactie op Bloem43

Heb je nachtlampje? Of deur iets open laten. Beide hielpen hier wel daarmee ...
Ze heeft een lampje die ze zelf aan en uit kan doen (wolkje Ikea) en dan heeft ze zo een schaap wekker/trainer die geeft ook licht. En bij de deur is er een spleet dat licht van de hal binnen laat. Want ze vindt de deur met gemak in de donker 😁