6 Reacties

3 jaar geleden

Voor de billen gebruik ik inytiol zalf. Koorts tegen de avond is normaal. Dan stijgt de temperatuur altijd wat. En als ze dan niet 100 procent zijn dan resulteert dat vaak in koorts. Billen maak ik meestal gewoon met een washandje en water schoon. Niet met doekjes. Verder is het idd wachten totdat het over is. Hoe sneu ook

3 jaar geleden

Hoi, Hier precies hetzelfde. Nu een week lang diarree bij een niet ziek kind van 13 maanden die ook savonds telkens verhoging/koorts heeft. Hij eet en drinkt prima, het komt er alleen in volle vaart weer uit. Die billen zijn niet om aan te zien, hij gilt het ook uit bij elke luier. Ik zit ook met mijn handen in het haar, maar ik denk dat we weinig anders kunnen doen dan geduldig afwachten en hopen dat ze snel opknappen. En tot die tijd laat ik de wasmachine dagelijks alle poepkleding wegwassen. 馃檮 Overigens smeer ik welede billenbalsem, ik wissel dat nu af met miconazol en als het heel erg ingedroogd is dan doe ik er even een flinke klodder vaseline op (z'n billen zijn niet kapot, wel hele dikke plakkelaten harde rode plekken). Sterkte voor je zoontje en natuurlijk ook voor jou 馃懚馃徎

3 jaar geleden

Hier ook een hardnekkige buikgriep. Eerst ook gepaard met overgeven, gek genoeg alleen in de avond. Overdag was hij gewoon lekker aan het spelen, alleen ietsje minder energiek. Hier at en dronk hij wel minder maar denk dat dat dus komt door het overgeven. Daarnaast ook al een week aan de dunne, hier maakt de huisarts zich ook nog geen zorgen..

3 jaar geleden

Ja hier ook een buikgriep! Het kdv zei dat het schijnt te heersen en dat ze het nu heel veel zagen. Ons zoontje is nu al 5 dagen ziek, lijkt sinds vanavond weer iets op te knappen. Hij heeft echt flink overgegeven. Dat is nu gelukkig voorbij, maar hij heeft nog wel flinke diarree en eet hij slecht. Hij is ook extreem hangerig. Normaal kan hij niet eens 5 minuten rustig zitten, nu zaten we ruim een uur op de bank. Hij slaapt ook erg veel. Huisarts zei dat we uitdroging in de gaten moesten houden. Niet eten was niet erg, als hij maar drinkt. Dat doet hij gelukkig nu weer wel. We hebben ook het idee dat hij wat afgevallen is. Zijn nekje is zo smal geworden 馃槄 heel sneu als ze zo ziek zijn.

3 jaar geleden

Hoe lang heeft het uiteindelijk bij jullie geduurd? Kleine hier donderdag gespuugd en dunne luiers. En vanavond weer opnieuw gespuugd had eigelijk net het idee dat het vandaag iets beter ging..

3 jaar geleden

Reactie op HuisVolLiefde

Hoe lang heeft het uiteindelijk bij jullie geduurd? Kleine hier donderdag g ...
Bij ons heeft het ongeveer een week geduurd.