4 Reacties

3 jaar geleden

Niemand..?

3 jaar geleden

Herkenbaar hoor! Ons meisje heeft ook al vaker buikgriep gehad en valt dan ook telkens best wat af. Gelukkig zit ze qua gewicht gewoon goed normaal gesproken dus kan ze het wel hebben, maar vervelend is het wel. Hoe is het gewicht bij jouw dochter normaal gesproken? Hoop dat ze gauw opknapt en jullie natuurlijk ook! Het is zo zwaar om voor je zieke kindje te zorgen als je zelf ook ziek bent..

3 jaar geleden

Reactie op Blieperdebliep

Herkenbaar hoor! Ons meisje heeft ook al vaker buikgriep gehad en valt dan ...
Bedankt voor je reactie! Niet leuk voor jullie, maar tich even een geruststelling voor mij dat dit herkenbaar is. Ik was echt even in paniek. Wat ergens "onhandig" is, want ik ben in 3 dagen ook al meer dan 1.5 kilo kwijt.. Punt is dat het idd een klein meisje is en ik me gewoon snel zorgen maak.. 68cm en 7,4 kilo (paar dagen terug 7.6). Vorige buikgriep niet afgevallen, maar wel stilgestaan in gewicht. Binnen 5 dagen zat er toen 200 gram bij toen ze zich weer goed voelde. Ze was nog nooit zo snel aangekomen. Hoop dat dat nu dus ook weer zal gebeuren. Het is zo sneu en idd heel zwaar als je zelf ook ellendig bent. Nogmaals bedankt voor je reactie!馃挅

3 jaar geleden

Reactie op Peanut91

Bedankt voor je reactie! Niet leuk voor jullie, maar tich even een gerustst ...
Komt vast gauw weer goed hoor als ze weer goed gaat eten en alles kan binnenhouden. Dan herstelt ons lijf dat vanzelf weer gelukkig 馃槉. En je zorgen maken is niet perse erg h猫, dat maakt je ook een goede en lieve mama. Maar je mag je ook gerust laten stellen. Als ze niet uitdroogt, en dat houden jullie goed in de gaten als ik dat zo lees, dan komt dat gewicht wel weer goed!