6 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb toevallig ook een heftige buikgriep mogen ervaren eergister.
Het was zooooo intens!
De buikkrampen waren niet te houden. En tijdens de buikkrampen ging hij ook nog lekker tekeer.
Verloskundige kwam langs, geen ontsluiting, geen koorts..
Mocht toch nog langs het ziekenhuis wegens de pijn die niet te houden was
Na 2/3u mocht k naar huis gelukkig.
Gister deheledag geslapen, en vandaag nog een beetje diaree gehad.
Heb wel gegeten, maar toch nog een vrees dat alles er ergens weer uitkomt.
Over de rugpijn valt niet te spreken helaas!
Beterschap trouwens!
4 jaar geleden
Reactie op shæ
Ik heb toevallig ook een heftige buikgriep mogen ervaren eergister.
Het was ...
Heftig he! Ik vind het veel heftiger dan normaal. Mn buik deed ook veel pijn en heel opgeblazen gisteren en idd mn zoontje ging ook nog tekeer in mn buik (gelukkig maar wel pijnlijk 😅)
Hopelijk voel je je weer beter!
Dankjewel ☺️
4 jaar geleden
Ik heb het denk ik sinds vandaag.. opgestaan alsof er niks aan de hand was en opeens na het ontbijt hevige kramp.. en Jahoor diarree 😢 het is nu namiddag en blijf nog steeds rennen naar de wc .. “gelukkig” tot nu toe alleen van onder .. eigenlijk dacht ik meer aan iets verkeerd gegeten gister? Maar als ik het zo lees wie weet wel de buikgriep. Lage rugpijn kan volgens mij eerder duiden op een blaasontsteking etc je kan natuurlijk altijd voor de zekerheid urine inleveren bij de HA. Naast dat is het ook een kwaaltje en kan het vanuit je bekken komen.
Beterschap!
4 jaar geleden
He bah wat vervelend, buikgriep!! Ik denk persoonlijk dat je je niet teveel zorgen hoeft te maken. Rugpijn is een veel voorkomend symptoom bij zwangerschap, en misschien doordat je lichaam nu ziek is en moet herstellen icm je zwangerschap wat heftiger. Ik ken meerdere mensen die zwangerschapsvergiftiging gehad hebben en dat zijn heel andere symptomen meestal. Niet druk maken en goed voor jezelf zorgen. En natuurlijk wel altijd alert blijven als er dingen veranderen :)
4 jaar geleden
Reactie op chnl
Ik heb het denk ik sinds vandaag.. opgestaan alsof er niks aan de hand was ...
Bij mij is het inmiddels al volledig over! Gelukkig maar , de rugpijn komt soms weer even terug maar trekt ook langzaam weg. Ik heb vanochtend mn urine even naar de HA gebracht en daar was nu niks in te vinden, wel zetten ze het een weekje op kweek. Ik hoop niet dat je heel ziek bent geworden! Bij mij begon het idd ook ineens na het ontbijt overgeven etc. Heel naar! Jij ook beterschap 🙂
4 jaar geleden
Reactie op Chantal2812
He bah wat vervelend, buikgriep!! Ik denk persoonlijk dat je je niet teveel ...
Ik denk idd dat dit het geval is , gelukkig geen buikgriep meer maar soms nog wel even rugpijn. Ik zal proberen mij niet te druk te maken haha 😆 ik maak mijzelf echt vaak gek en dat moet ik niet doen. 😇