16 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft zaterdag een loef autobaan gehad. Hij en zijn neefje van 4 hebben het hele weekend ermee gespeeld dus het lijkt een hit ;)

één jaar geleden

Stapelstein, wobbel, toet toet autobaan (brandweerkazerne), Vtech ijscokar, slaaptrainer, loopfiets, kleding, schoenen, speelbak met kinetisch zand, Duplo, Timio, Smartmax, Connetix, Magnetibook

één jaar geleden

Duploooo, Loopfietsje, werkbankje met gereedschap?

één jaar geleden

Wij geven hem voor zijn verjaardag een smoby speelhuisje voor in de tuin. Hij is gek op buitenspelen

één jaar geleden

Reactie op Jensss

Wij geven hem voor zijn verjaardag een smoby speelhuisje voor in de tuin. H ...
Ook een leuke idd, alleen mn zoontje is in hartje winter jarig

één jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Duploooo, Loopfietsje, werkbankje met gereedschap?
Duplo zat hier en loopfietsje heeft hy van oudere broer, hebben er al 2 hier, werkbankje hele leuke zat ik zelf ook aan te denken, dankje!

één jaar geleden

Reactie op Samsams

Dat maakt toch niet uit. Hier heeft hij met 1 jaar ook een speelhuis voor in de tuin gekregen en een watertafel en een loopauto. Nu met 2 jaar krijgt hij een loopfiets. Wij kijken echt niet naar de seizoenen. Het speelhuisje en de watertafel zijn afgelopen zomer heel vaak mee gespeeld. In april hebben we het huisje opgezet en hij is amper binnen geweest van de zomer. Wij vonden deze cadeaus juist geweldig omdat hij dan ook echt iets voor buiten heeft. Zou zonde zijn als hij alleen maar binnen speelgoed heeft en in de zomer helemaal niets om lekker buiten te spelen en zich daar dan verveeld.

één jaar geleden

Reactie op Samsams

Onze zoon is in januari jarig overigens

één jaar geleden

Hier een 'open ended mommy' voor zijn tweede verjaardag krijgt hij de Grapat Lo-set met een houder. Van de familie een grotere doos Connetix. Vind hij super leuk!

één jaar geleden

Hier krijgt hij een nieuw eigenplekje. Een tafel met een stoel, daarop een fornuisje en allemaal nieuwe teken en knutselspullen. Hij is te groot voor tafeltje wat we nu hebben. Van familie een gereedschapskoffer en een doktersetje en paco boeken. En wil zelf nog kijken voor een krijtbord maar misschien dat hij die voor kerst al krijgt.

één jaar geleden

Reactie op X1996xK

Hier een 'open ended mommy' voor zijn tweede verjaardag krijgt hij de Grapa ...
Welke houder hebben jullie erbij? Wij hebben toevallig ons zoontje de lo-set met kerst gegeven..

één jaar geleden

Hier hebben we een glijbaan gegeven, beste cadeau wat die heeft gehad want hij is er helemaal weg van

één jaar geleden

Reactie op Karlijn dK

Welke houder hebben jullie erbij? Wij hebben toevallig ons zoontje de lo-se ...
De Grote Wolf speelgoedwinkel in Eindhoven heeft ze te koop, daar ga ik ze beide halen deze week! 😃 Op mijn Instagram kun je hem zien: spel.en.ontwikkeling.kim 🌻

één jaar geleden

Dit hebben wij besteld voor mijn zoontje, samen met de magic tiles.

één jaar geleden

Ik heb een spelletjes gevraagd zoals : memory. En ook verf, kleurdingen, stoepkrijt. Sinterklaas, kerst en verjaardag allemaal achter elkaar dus dacht komende jaar dit soort cadeaus achter de hand houden.

één jaar geleden

Wij gaan zo’n grote loop auto voor buiten kopen, aan de Fam vraag ik geld en daar kopen we later nog iets van We hebben al zoveel speelgoed van grote broer en zus