24 Reacties

één jaar geleden

Ik lees even mee

één jaar geleden

Onze dochter(ook bijna 2) vindt het keukentje geweldig, lekker koken. Ze vindt bij andere een theeservies geweldig. Boekjes. Make up tafel voor kids.

één jaar geleden

Oh en een tekentablet . En ze vindt een poppenwagen heel leuk

één jaar geleden

Ik volg even mee ☺️ ons zoontje van 2 speelt nu eigenlijk alleen met van die diertjes, en soms keukentje, maar verder het liefst met iets wat geen speelgoed is.. Dus ben ook opzoek naar wat leuke tips ☺️

één jaar geleden

Ik heb voor m'n dochtertje een duplo met dieren, maar ze krijgt ook de droomspeeltuin van iemand. Ik had een lijstje gemaakt voor sinterklaas/kerst/verjaardag. Ook heb ik haba spelletjes erop gezet die zijn er vanaf 1.5 en 2+

één jaar geleden

Hier vindt ze de mega blokken leuk, een loopscootjertje met geluid, puzzels, keukentje, activiteitentafeltje en alle knutsel en kleur spullen👌

één jaar geleden

Voor haar verjaardag vraag ik een loopfiets. Van ons krijgt ze een leertoren aangezien ze constant wil helpen in de keuken. Verder vraag ik Duplo en puzzels enz voor verjaardag en Sinterklaas. Little Dutch is hier ook een hit

één jaar geleden

Hier helemaal weg haar baby born, ze is nog net geen 2 maar kan er hele dagen mee spelen. Ze heeft ook een baby born maxi cosi voor erbij, vind ze helemaal fantastisch

één jaar geleden

Ik heb in oktober stapelstein gekocht, was toen een actie. Die krijgt ze met haar verjaardag in januari. Denk dat ze het helemaal geweldig gaat vinden 🥰

één jaar geleden

Dit fietsje stond op het verlanglijstje voor onze dochter haar 2de verjaardag: Bekijk Scoot and Ride - Highwaykick 1 - Buitenspeelgoed - Ash op: https://www.bol.com/nl/p/scoot-and-ride-highwaykick-1-buitenspeelgoed-ash/9200000102604597?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp staat nu ook in promotie

één jaar geleden

En verder stond er nog op haar lijstje: dokterstasje, leertoren, zo’n Barbie waarbij je de haartjes kan doen (https://www.dreamland.be/e/nl/dl/baby-born-kappershoofd-sister-styling-121356?utm_source=awin_&utm_medium=affiliate&utm_campaign=www.mijnverlanglijst.eu_Mijn+Verlanglijst_375695&utm_content=Communities+%26+UGC_0&awc=16159_1701457261_c61c18575db5a4859941320f4db95210) , tafeltje met stoeltje waar ze kan kleuren etc. , timio player, mijn eerste 100 woordjes (NL/FR) VTECH (wij voeden haar tweetalig op). Van de Sint krijgt ze een magnetisch tekenbord en het hengelspel van little Dutch.

één jaar geleden

Misschien ook een leuke tip om een abonnement op bijvoorbeeld een dierentuin te vragen/te geven. Hebben wij vorig jaar gedaan en hier hebben we gedurende het jaar veel plezier van gehad!

één jaar geleden

Reactie op MsSimao

Dit fietsje stond op het verlanglijstje voor onze dochter haar 2de verjaard ...
Waarschijnlijk is die afgeprijsd omdat het een oud model is er is namelijk een nieuwer model uit

één jaar geleden

Mijn dochter wordt in januari 2. Vind het maar lastig om iets te verzinnen voor haar verjaardag. Zij en haar broer hebben al vanalles. Wat het hier wel heel goed doet is: - connetix (super tof voor jongens en meiden) - duplo - playmobile - keukentje - dieren Op het lijstje van mijn dochter staan ook wat specifiekere dingen wat geen speelgoed is: - danslint (vond ze tijdens dansles helemaal geweldig) - wobbelkussen ( hebben al een wobbel) - kindercajon (instrument)

één jaar geleden

De tweeling krijgt samen een keukentje. Ik heb uitbreiding en servies als cadeautjes gevraagd. En een leesboekje en kleurboek van Bumba.

één jaar geleden

Reactie op Joann7

Mijn dochter wordt in januari 2. Vind het maar lastig om iets te verzinnen ...
Connetix lijkt mij ook heel leuk voor mijn dochter, maar is dat niet vanaf 3 jaar? Spelen ze er zo jong ook al leuk mee?

één jaar geleden

Puzzels vindt mijn dochter echt geweldig!! En er wordt hier dagelijks gespeeld met de katehaa klimboog (die hadden we voor haar eerste verjaardag gegeven). Wij hebben haar dit jaar een houten tuinhuisje met glijbaan gegeven (wel erg duur cadeau maar wel jaren plezier van)

één jaar geleden

Reactie op Januari2023

Connetix lijkt mij ook heel leuk voor mijn dochter, maar is dat niet vanaf ...
Jaa onze dochter vind dit heel leuk!

één jaar geleden

Reactie op Januari2023

Connetix lijkt mij ook heel leuk voor mijn dochter, maar is dat niet vanaf ...
Onze zoon wordt ook bijna twee en speelt er enorm veel mee! Hij stapelt ze, maakt 2D en 3D vormen. Z’n broer van bijna 6 vindt het ook heel leuk dus je zult er vast lang plezier van hebben. Echt een aanrader!

één jaar geleden

Reactie op ynskje

Onze zoon wordt ook bijna twee en speelt er enorm veel mee! Hij stapelt ze, ...
Goed om te weten. Ze is volgende week jarig en heb 7 stapelstein stenen en een balansbord voor haar klaar liggen, dus voor nu vind ik het een beetje 2much 🤣 maar connetix gaat wel de eerstvolgende aankoop worden, mijn dochter is dol op bouwen. Welke connetix hebben jullie?