24 Reacties
één jaar geleden
Onze dochter(ook bijna 2) vindt het keukentje geweldig, lekker koken. Ze vindt bij andere een theeservies geweldig. Boekjes. Make up tafel voor kids.
één jaar geleden
Ik volg even mee ☺️ ons zoontje van 2 speelt nu eigenlijk alleen met van die diertjes, en soms keukentje, maar verder het liefst met iets wat geen speelgoed is.. Dus ben ook opzoek naar wat leuke tips ☺️
één jaar geleden
Voor haar verjaardag vraag ik een loopfiets. Van ons krijgt ze een leertoren aangezien ze constant wil helpen in de keuken.
Verder vraag ik Duplo en puzzels enz voor verjaardag en Sinterklaas. Little Dutch is hier ook een hit
één jaar geleden
Hier helemaal weg haar baby born, ze is nog net geen 2 maar kan er hele dagen mee spelen. Ze heeft ook een baby born maxi cosi voor erbij, vind ze helemaal fantastisch
één jaar geleden
Ik heb in oktober stapelstein gekocht, was toen een actie. Die krijgt ze met haar verjaardag in januari. Denk dat ze het helemaal geweldig gaat vinden 🥰
één jaar geleden
Dit fietsje stond op het verlanglijstje voor onze dochter haar 2de verjaardag: Bekijk Scoot and Ride - Highwaykick 1 - Buitenspeelgoed - Ash op: https://www.bol.com/nl/p/scoot-and-ride-highwaykick-1-buitenspeelgoed-ash/9200000102604597?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp staat nu ook in promotie
één jaar geleden
En verder stond er nog op haar lijstje: dokterstasje, leertoren, zo’n Barbie waarbij je de haartjes kan doen (https://www.dreamland.be/e/nl/dl/baby-born-kappershoofd-sister-styling-121356?utm_source=awin_&utm_medium=affiliate&utm_campaign=www.mijnverlanglijst.eu_Mijn+Verlanglijst_375695&utm_content=Communities+%26+UGC_0&awc=16159_1701457261_c61c18575db5a4859941320f4db95210) , tafeltje met stoeltje waar ze kan kleuren etc. , timio player, mijn eerste 100 woordjes (NL/FR) VTECH (wij voeden haar tweetalig op). Van de Sint krijgt ze een magnetisch tekenbord en het hengelspel van little Dutch.
één jaar geleden
Reactie op MsSimao
Dit fietsje stond op het verlanglijstje voor onze dochter haar 2de verjaard ...
Waarschijnlijk is die afgeprijsd omdat het een oud model is er is namelijk een nieuwer model uit
één jaar geleden
Mijn dochter wordt in januari 2. Vind het maar lastig om iets te verzinnen voor haar verjaardag. Zij en haar broer hebben al vanalles. Wat het hier wel heel goed doet is:
- connetix (super tof voor jongens en meiden)
- duplo
- playmobile
- keukentje
- dieren
Op het lijstje van mijn dochter staan ook wat specifiekere dingen wat geen speelgoed is:
- danslint (vond ze tijdens dansles helemaal geweldig)
- wobbelkussen ( hebben al een wobbel)
- kindercajon (instrument)
één jaar geleden
Reactie op Joann7
Mijn dochter wordt in januari 2. Vind het maar lastig om iets te verzinnen ...
Connetix lijkt mij ook heel leuk voor mijn dochter, maar is dat niet vanaf 3 jaar? Spelen ze er zo jong ook al leuk mee?
één jaar geleden
Reactie op Januari2023
Connetix lijkt mij ook heel leuk voor mijn dochter, maar is dat niet vanaf ...
Onze zoon wordt ook bijna twee en speelt er enorm veel mee! Hij stapelt ze, maakt 2D en 3D vormen. Z’n broer van bijna 6 vindt het ook heel leuk dus je zult er vast lang plezier van hebben.
Echt een aanrader!
één jaar geleden
Reactie op ynskje
Onze zoon wordt ook bijna twee en speelt er enorm veel mee! Hij stapelt ze, ...
Goed om te weten. Ze is volgende week jarig en heb 7 stapelstein stenen en een balansbord voor haar klaar liggen, dus voor nu vind ik het een beetje 2much 🤣 maar connetix gaat wel de eerstvolgende aankoop worden, mijn dochter is dol op bouwen. Welke connetix hebben jullie?