9 Reacties

4 jaar geleden

Mijn kleinere broer en ik hebben ook een geboortevlek. Ik boven mijn linker borst en mijn broertje onder zijn neus, ook aan de linkerkant. Bij ons was het knalrood, maar de kleur is weggetrokken. Dus wij hebben het nog, alleen niet meer zichtbaar, tenzij je van dichtbij kijkt. Nu weet ik niet precies hoe het met de bruine geboortevlekjes zit, ik weet alleen maar dat het haar uniek maakt op haar eigen manier! Prachtige dochter heb jij!

4 jaar geleden

Reactie op cclaudia200

Mijn kleinere broer en ik hebben ook een geboortevlek. Ik boven mijn linker ...
O nee zeker hoor! Het maakt haar zeker uniek. Maar was gewoon nieuwsgierig naar hoe dit gaat. Wat lief dankjewel!😊 haha en dan is dit nog een random foto😂🤪

4 jaar geleden

Ons moppie heeft ook een geboortevlekje maar dan een ooievaarsbeet. Op zijn voorhoofd en op zijn ooglid. Het maakt hem wel hem, maar volgens het cb in het gezicht meestal voor het eerste jaar weg. Hij wordt roder als hij een beetje boos is 😊

4 jaar geleden

Reactie op Babybruin

Ons moppie heeft ook een geboortevlekje maar dan een ooievaarsbeet. Op zijn ...
Haha wat kijkt jullie moppie geniaal! Ik ga altijd helemaal stuk om die leuke koppies die ze trekken☺️😂😍

4 jaar geleden

Reactie op Marit3110

Haha wat kijkt jullie moppie geniaal! Ik ga altijd helemaal stuk om die leu ...
Haha leuk is dat he. Ik ga ineens de mensen begrijpen die steeds foto’s van hun kind onder je neus duwden 😉😍

4 jaar geleden

Ik heb een koffievlek achter op mijn been. Deze zit er dus nog steeds. 31 jaar nu. Het valt alleen op als je het ook echt weet.

4 jaar geleden

Ik had bij de geboorte een rode vlek wat bijna m'n hele ooglid bedekte. Dit viel toen erg op. Dit is met de jaren lichter geworden en de plek is dezelfde grootte gebleven waardoor het in verhouding steeds kleiner werd. Nu zie ik het zelf wel nog maar andere niet.

4 jaar geleden

Ik heb bijna dezelfde geboortevlek als je dochter. Ik ben 30 en hij zit er nog steeds. Is in verhouding alleen iets kleiner geworden in de loop der jaren. Hoe bruiner ik word door de zon, hoe minder hij opvalt..

4 jaar geleden

Reactie op Nienne89

Ik had bij de geboorte een rode vlek wat bijna m'n hele ooglid bedekte. Dit ...
Oh dat heeft mijn dochter ook nu 5 weken. Een ooievaarsbeet of engelenkusjes noemen ze het, ze heeft het ook in dr nek