6 Reacties

3 jaar geleden
Ik heb deze van de Kruidvat voor vakantie gekocht. Nu uitverkocht, maar misschien nog verkrijgbaar via andere sites? https://www.kruidvat.nl/hamilton-one-sport-r1-buggy/p/5555201

3 jaar geleden
Wij hebben bij babypark de puck join gekocht/besteld (tevens te gebruiken als duo wagen) dat was voor mij de optie ook deze te nemen dan kan ik makkelijk alleen met 2 kids op pad. Kan alleen nog niet zeggen hoe hij bevalt omdat de levertijd 6 weken is.

3 jaar geleden
Ik heb de Joolz Aer gekocht! Ik heb mijn andere kinderwagen verkocht via marktplaats dus op die manier was hij niet duur. Als er een tweede komt kan ik de Joolz Aer weer uitbreiden met een babybak (vergeten hoe dat heet haha). Volgende week geef ik hier wel even een review maar mijn verwachtingen zijn hoog. Je kunt hem inklappen zodat hij als bagage mee zou kunnen in het vliegtuig, en bv op kan hangen aan je kapstok. Mega ideaal voor ons kleine halletje!

3 jaar geleden
Reactie op I-89
Geen ervaring met deze maar 31 mensen bij bol.com in de link die je mee stu ...
Ja deze heeft op bol.com wel de meeste recensies die goed zijn. Dacht miss heeft iemand een nog betere of fijnere haha... Ik kom toch steeds terug bij deze dus denk dat dat hem toch wordt!