22 Reacties

3 jaar geleden

Oh, ik wist helemaal niet dat de leidsters van de opvang pedagogisch medewerkers zijn, wat stom 🙈🤣 nu moet ik dus allemaal cadeautjes gaan halen, haha. Ik denk dat ik een doorzichtig zakje met theezakjes en chocolade doe. Gaat om een aardigheidje toch?

3 jaar geleden

Ik heb bij de Hema een zakje gehaald met berensokken erin wil er een kaartje aanmaken ik vind het BEREgezellig met je

3 jaar geleden

Ik ben wel benieuwd naar meer reacties hierover 🙈 bij de opvang van mijn dochter zie ik niks aangegeven hierover en als dit bericht niet was gepost had ik het nooit geweten. Maar is het overal gebruikelijk de opvang leidster wat te geven? Ik doe het namelijk met alle liefde, maar wil niet die moeder zijn die zich zo uitslooft terwijl niemand hier wat aan doet 🤣 heb ook niemand in de omgeving met kids op de opvang. Hoor het graag 😁

3 jaar geleden

Ik ben pedagogisch medewerker, en het is altijd leuk als je op zon dag iets krijgt. Je bent niks verplicht natuurlijk maar een kleinigheidje als waardering is leuk. Overigens vind ik alleen een knutsel oid ook altijd leuk, vooral omdat je dan weet dat de ouder tijd erin heeft gestoken met het kind om ook het kind te leren dat er waardering van mensen mag zijn. Maaar daar zijn onze ukkies nog wat te jong voor om dat nu te leren 🤭 Maar ik zou dus of een knutsel maken en dat in een fotolijstje doen, of een kleinigheidje geven. Als je op Pinterest juffen cadeaus intikt zie je best wat ideeën en dan zou ik vooral voor iets nuttigs gaan, maar waar je wel meer van kan hebben of iets dat op gaat. Zoals die sokken hierboven vind ik al echt heel leuk! Maar ik heb bijvoorbeeld ook een collega die heeft 5 gieters met ' jij laat mij groeien' dan zou ik dus eerder voor een bloem kiezen met die tekst :) Ik hoop je zo wat geholpen te hebben!

3 jaar geleden

Wij hebben een mail gekregen vanuit de oudercommissie van onze opvang! Er wordt gevraagd om een knutsel in thema en er mag een vrijwillige bijdrage geleverd worden voor een teamactiviteit. Afgelopen zomer hebben ze met het hele team kunnen barbecuen van onze bijdrage, dat is toch leuk :)

3 jaar geleden

Wij hebben ook een mail van de oudercommissie gekregen. Onze kinderopvang heeft ook een bso en is vrij groot. Hier was de vraag om voor iedere pmer van je groep een theezakje te versieren. Even gegoogeld wat dat inhield, maar we gaan even knippen, plakken en tekenen. Voelt wel een beetje gek omdat ze zelf natuurlijk niet mee kan doen 😅 Als ze groter wordt is dat vast leuker!

3 jaar geleden

Ik ben een wandelend cliché geworden maar ik heb handcrèmes voor alle vaste leidsters met een bedankkaartje erbij dat Atlas in goede handen is daar HAHA ik walg een beetje én tegelijkertijd intens tevreden met mezelf. 😂❤️

3 jaar geleden

Reactie op 05022022

Wij hebben ook een mail van de oudercommissie gekregen. Onze kinderopvang h ...
Je kan hem natuurlijk met vingerverf versieren. 1 vinger dopen en een aantal keer drukken. Slingertjes eraan tekenen en je hebt ballonnetjes. Heeft ze toch geholpen Hahaha. Dit soort knutsels worden inderdaad pas leuker als ze wat ouder worden maar wel fijn dat de opvang al met een idee komt!

3 jaar geleden

Ik vind het altijd wel belangrijk om iets te doen! De pm’ers werken zo ontzettend hard en zorgen goed voor onze dochter. Ik merk dat het bij de opvang van onze dochter allemaal niet meer zo gedaan wordt door ouders, wat ik echt jammer vind. Alsof de waardering er niet meer is. Wij hadden voor de zomer bijvoorbeeld voor iedereen een reep tony chocolonely met een kaartje eraan voor iedere pm’er en een algemene kaart om te bedanken, fijne vakantie te wensen etc. Werd zó gewaardeerd en schijnbaar had niemand zoiets gedaan. Elke pm’er heeft in de weken daarna me persoonlijk nog bedankt, zo lief. Ook toen er laatst een vaste medewerkster weg ging, waren wij schijnbaar de enige met een kaartje+bedankje, terwijl zij er altijd 4 dagen in de week was en dat dus best veel kindjes waren. Ik vraag me soms af waar de menselijkheid is gebleven, ze zorgen immers voor ons kostbaarste bezit toch? Dus wij gaan weer iets verzinnen voor deze dag, ik vind dat altijd erg belangrijk! Ben ook zo opgevoed eigenlijk 🙈. En jammer dan als ik de enige ben, kan me niks schelen 😂

3 jaar geleden

Ik werk zelf in de opvang bij mij hebben de oudercommissies die taak op zich genomen. De dames worden meestal verwend met een lekkere lunch en een mooi kado. Als mama ga ik de dames een 1/5 staatslot geven met de tekst erbij “je bent een lot uit de loterij”

3 jaar geleden

Ik heb een gezamenlijk pakket gemaakt voor alle leidsters. Een merci doos met dreamteam erop, een pot snoep met haribo-en zure beertjes, een kaartje en een teddybeer. Ook met de tekst ik vind het hier Bere gezellig!

3 jaar geleden

Reactie op xCriista

Je kan hem natuurlijk met vingerverf versieren. 1 vinger dopen en een aanta ...
Ik heb meteen vingerverf gekocht! Thanks voor de tip 😉 (ik moet mijn creativiteit nog trainen)

3 jaar geleden

Ik heb een klein pakketje met doucheschuim en reepje chocola. Daaraan een geknutseld handje met een lieve tekst erop! Ik werk er zelf ook en het gebeurt niet zo vaak sat ouders een cadeautje geven. Sommige doen dat wel en is echt wel leuk dat ouders daar aan denken :) Dus… en kleinigheidje is helemaal prima. Is al super dat je eraan denkt

3 jaar geleden

Ik wist niet eens dat deze dag bestond, maar goed dat ik het hier langs zie komen 😂. Doen jullie dan voor alle leidsters los een cadeautje?

3 jaar geleden

Reactie op Knorretje1997

Ik wist niet eens dat deze dag bestond, maar goed dat ik het hier langs zie ...
Ik neem het idee van jasmijn bloem over.. iets gezamenlijks 😊 het is zo'n groot team, ben bang dat ik iemand vergeet anders 😅

3 jaar geleden

Reactie op 05022022

Ik heb meteen vingerverf gekocht! Thanks voor de tip 😉 (ik moet mijn creat ...
Ah leuk. Ik vond het altijd leuk als ouders iets samen met hun kind gemaakt hadden. Dus het zal vast gewaardeerd worden :)

3 jaar geleden

Ik neem het idee van jasmijn bloem over.. iets gezamenlijks 😊 het is zo'n ...
In principe hoef je niet perse het hele team wat te geven he ;) de meeste ouders doen alleen wat voor de vaste leidsters van hun kind. Dus de bekende gezichten.

3 jaar geleden

Reactie op xCriista

In principe hoef je niet perse het hele team wat te geven he ;) de meeste o ...
Ik heb minimaal al 8 bekende gezichten zo uit mijn hoofd, dan weer 1 terug of met zwangerschapsverlof en ook een nieuwe stagiaire..en sommige werken op meerdere groepen.. daarom vind ik iets gezamenlijks wel zo leuk .. kan ik in ieder geval niet fout bij gaan ☺️

3 jaar geleden

Ik ben wel benieuwd naar meer reacties hierover 🙈 bij de opvang van mijn d ...
Ze mogen waarschijnlijk vanuit het bedrijf niet aangeven dat dit gebeurd. Dit is eigenlijk iets wat de oudercommissie hoort te regelen. Er staat in de gedrags code dat je als PM er niet om dingen mag vragen maar wel iets mag ontvangen als iedereen iets krijgt. Een kleinigheidje als een lief kaartje of iets als een hand creme of thee daar worden ze al heel blij van. Gewoon dat je even aan ze hebt gedacht. :)

3 jaar geleden

Reactie op HuisVolLiefde

Ik heb bij de Hema een zakje gehaald met berensokken erin wil er een kaartj ...
Bedankt nog voor de inspiratie! Vond het zo leuk dat ik ook langs de Hema ben gegaan. En toen zag ik sokjes in een kom ook heel leuk dus daar ben ik voor gegaan met een kaartje erbij. Maar super leuk dankjewel!