8 Reacties

4 jaar geleden

Wat vervelend! Is je lichaam erg veranderd met de zwangerschap? Deed je iets van sport voor de bevalling? Je tilt je kind nu overal heen, dus je bent continu met extra gewicht bezig, en dat gewichtje wordt steeds zwaarder ;) Maar ik herken dit dus niet. Sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op SurfWies

Wat vervelend! Is je lichaam erg veranderd met de zwangerschap? Deed je ie ...
Nee mijn lichaam is eigenlijk weinig veranderd. Deed voor mijn zwangerschap veel skeeleren en dat doe ik nu ook weer. Het zou kunnen idd dat je constant tilt dat het wennen is voor mijn lichaam. Dankjewel voor je reactie.

4 jaar geleden

Reactie op BABY2JULI2023

Nee mijn lichaam is eigenlijk weinig veranderd. Deed voor mijn zwangerschap ...
Ja vind het echt lastig voor je. Ik heb de eerste paar weken wel spierpijn gehad (vooral buik) en bovenbenen nadat ik weer s had gefietst. Maar dat is nu al een tijdje over

4 jaar geleden

Heb precies hetzelfde alleen geen ruggenprik.. het is denk ik ook wel dat je afgelopen maanden alleen maar doet voor je kindje en je zelf een beetje verliest (in hoe je tilt en doet) dus niet opmerkt hoe je alles doet 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Jk14

Heb precies hetzelfde alleen geen ruggenprik.. het is denk ik ook wel dat j ...
Same here!

4 jaar geleden

Hoe vervelend het ook is, ben ik blij om te horen dat er meerdere zijn met deze klachten. Hopelijk wordt het gauw minder en went het lichaam haha. Bedankt voor jullie reactie 馃槉

4 jaar geleden

Ik heb het vooral in me bekken gebied en onderrug. Me armen rn benen nergens last van maar die zijn een hoop gewend vsn het sporten

4 jaar geleden

Ik ook, ook ruggenprik gehad. Ook erg pijn in bekken en onderrug.