3 Reacties

één jaar geleden

Hier doen wij ook maar wat. We hebben in ieder geval niet een heel strak schema. Mijn zoontje wordt meestal wel elke dag op hetzelfde tijdstip wakker, en zijn dutje is daardoor ook meestal op hetzelfde tijdstip, 12:30 tot 15:30. Maar daar tussen in doen we maar wat. Meestal gewoon lekker thuis aan rommelen. Met mooi weer soms een wandeling of in de tuin spelen. Ben zelf nu bijna 24 weken zwanger, dus ook niet altijd zin om er op uit te gaan. En mijn zoontje vermaakt zich eigenlijk prima.

één jaar geleden

Bij ons is de lunch en middagdutje meestal rond dezelfde tijden (tenzij we dagje weg zijn ofzo). Voor de rest zien wij ook wel wat de dag brengt🤭 Ow ja en maandagochtend doe ik standaard de weekboodschappen met m'n zoontje

één jaar geleden

Jaa wij hebben denk ik wel een beetje schema, niet dat we daar niet van af wijken maar komt vaak toch wel gewoon zo uit. 07.30 ontbijt 10.00/10.30 fruit 11.30/12.00 lunch 12.30 middag slaapje 15.00/15.30 tussendoortje( dit wissel ik zoveel mogelijk af) 17.30/18.00 avondeten 19.00/19.30 slapen Wat we op een dag doen is echt verschillend. Maar ik probeer wel elke dag echt naar buiten te gaan, of dit nou is voor een wandeling, boodschappen te doen, een speeltuin of de eendjes voeren maar wil elke dag even een frisse neus voor hem en mezelf. Verder is vooral veel buiten spelen in de tuin met mooi weer, of kleuren/kleien erg in trek nu