Ik ben benieuwd welke wollen rompers jullie het fijnst vinden. Ik heb er nu eentje van H&M, daar ben ik opzich wel tevreden over. Heb alleen geen vergelijkingsmateriaal. Er zijn ook merken als Dilling, Joha, Name It, Unaduna etc. En dan valt er te kiezen uit merinowol of een wol/zijde mix. De meeste rompers en merken zijn ongeveer gelijk in prijs en daarom vind ik het zo lastig kiezen. Ben dus benieuwd welke rompers jullie baby’s dragen en hoe die bevallen qua comfort (blijft een gok natuurlijk als je het ze zelf niet kunt vragen haha) en duurzaamheid.
Dilling merinowol! Blijven zo mooi en lang door te dragen. Ook ideaal met wasbare luiers. Rekken goed mee en blijven toch in model. Kwaliteit is gewoon erg goed en mijn zoon voelt altijd comfortabel warm. We hebben ze met korte en lange mouwen en gebruiken ze s nachts en overdag.
Eerst heb ik die van Cosilana gekocht maar deze hebben slechte drukknoopjes en dus snel losschieten. Daarna Dilling geprobeerd en heel erg blij mee! Tip: bestel ook een hemdje of col voor jezelf mee☺️
Ben hier tevreden over Dilling!
Maar ik ben toch te lui voor wol merk ik. Zo jammer! Heb te weinig om er aparte wolwas voor te draaien, dus ik gooi het bij de normale was. Maar nu zijn de rompertjes maat 74 toch echt gekrompen naar maat 68.
Hoe doen jullie dit?