10 Reacties
4 jaar geleden
Ik vind difrax flessen veeeeel makkelijker schoon te maken! Ze kunnen helemaal uit elkaar, incl. De onderkant👍🏼😜
4 jaar geleden
Ik heb op aanraden van een collega juist dr. Brown gekocht omdat hij die het gemakkelijkst schoon te maken vond 🤣
4 jaar geleden
Ik heb in het kdv veel met alle flessen gewerkt en geeft mij dan maar gewoon een avent fles zonder extra binnenwerk er in. Die vond ik het makkelijkste schoonmaken. En bij de difrax fles had ik vaak een smeerbende omdat er dan toch ergens een onderkantje niet goed dicht zat, of juist te straks waardoor het kind de boel vacuüm zoog.
Voor mij een fles die bestaat uit 1 stuk is wat betreft schoonmaken het makkelijkste
4 jaar geleden
Wij hebben bij onze eerste dochter dr. Brown en difrax geprobeerd. Dr Brown vond ik veel irritanter met schoonmaken en merkte dat ze best veel voeding langs de zijkant liet lopen. Difrax vond ik perfect aansluiten en heel makkelijk schoon te maken, nooit problemen mee gehad. Daar gaan we nu ook weer voor. 😁
4 jaar geleden
Hier bij m’n eerste ook difrax gebruik. Super fijne fles om schoon te houden ! op het kdv waar ik werk word ook voor 80% difrax gebruikt. Meerdere merken in handen gehad maar liep er vaak tegen aan dat je niet goed met een theedoek de fles van binnen droog krijgt.
4 jaar geleden
We zijn begonnen met een flesje van MAM, erg fijn me brede opening en speen. Daarna ook Difrax, prima tevreden maar soms geknoei als er iets niet goed vast zat gedraaid.
Uiteindelijk op glas overgegaan in verband met de microplastics, die met name vrij komen bij warme producten en roeren. Daarvoor zijn we op Avent uitgekomen, zonder binnenwerk, met brede hals en speen. Goed schoon te maken ook.
Wel breekbaarder maar dat nemen we voor lief. Avent wordt niet meer zo uitbreid verkocht, dus misschien gaan we voor de tweede over op dr Brown glas. Voor de eerste weken hebben we de kleine Avent al in huis.
Dat is wel een tip, neem voor het begin een kleine versie ongeacht het merk. Dan is het aanmaken van de fles veel makkelijker.