8 Reacties

4 jaar geleden

Je kunt dat gewoon vinden onder junior of peuter. Ik heb zelf bewust voor een doorgroei ledikant gekozen.

4 jaar geleden

Hoi, Wij hebben uiteindelijk bewust voor het standaard ledikant gekozen. In de doorgroeiledikant kunnen ze tot hun zesde, vraag is alleen wel of ze dat wel ook willen. Daarnaast vond ik het voor de afmetingen can dekentjes en lakentjes ook gewoon makkelijker. Succes met je keuze☺️

4 jaar geleden

Ik heb ook een doorgroeiledikantje, heb een Little Dutch ledikantlaken gekocht van 110x140 cm zijn wel prijzig maar had deze gevonden nieuw in de verpakking op een tweedehands site

4 jaar geleden

Standaard… misschien wil ik over een paar jaar de kinderkamer helemaal anders inrichten en dan zit ik met dat ledikant 🙈

4 jaar geleden

Ik heb een doorgroei ledikant .. als je het half opmaakt maak het niet zoveel uit hoe groot die is. Bedden goed heb ik bij de Hema , action en babydump vandaan. ☺️ ik vond het wel een fijn idee dat je wat langer met het kamertje kan doen ☺️

4 jaar geleden

Ik heb een doorgroeiledikant en ik kan het matras verlengen met een stuk. Dus nu is het ledikant 70x120cm en met het stuk eraan groter. Ik heb niet nagedacht over een normaal ledikant, ik vond deze gewoon te mooi om niet te hebben 😊

4 jaar geleden

Bedankt allen! Ik heb het ledikant gehouden en een 'standaard' ledikant gekocht 😊👌

4 jaar geleden

Ik heb een doorgroei ledikant en dekentje en lakentjes etc van Koeka!