24 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Zoë97

Hi! Wij hadden met ons zoontje ook alles geprobeerd, maatje groter bleek ui ...
Ohja en als je een beetje een strakke romper hebt, laat dan de knoopjes open zodat de luier makkelijk kan uitzetten

één jaar geleden

Luierbroekje OVER de gewone nachtluier, is echt dé oplossing! Ons dochtertje plast gigantisch veel s nachts en heeft in de ochtend dan ook echt een luier die bijna uit elkaar vamt van de hoeveelheid plas, maar het luierbroekje er over zorgt ervoor dat ze alsnog niet doorlekt waar dit voorheen wel gebeurde met allerlei verschillende soorten luiers.

één jaar geleden

Reactie op PatenLevi94

Wij verschonen nog in de nacht als ze wakker is voor een flesje water. Ande ...
Nou dit heb ik dus ook. Ze krijgt voor het slapen een flesje melk van 150 en soms rond 2 uur wil ze warm water. Dan verschoon ik haar en om 5 uur wil ze altijd wel iets dus weer wat melk en een schone broek. Als ik het niet doe dan lekt ze aaaaaltijd door. Alsof het niet goed aansluit ofzo. Die woezel en pip luiers lijken wel meer op te nemen maar nog biet voldoende. Een wasbaar luierbroekje heb ik ook geprobeerd; lekt er gewoon langs. Het is ook niet alsof de luier mega vol zit, het is denk een druk lekkage. Ik lees lekker alle tips mee. Als het zo koud is wil ik haar snachts ook liever niet verschoneb