27 Reacties

één jaar geleden

Hier 8 maanden geen nacht doorgeslapen tot we recent een zachtaardigere slaaptraining hebben gedaan. Na 3 nachten consistent doorgeslapen en gaan de dutjes overdag ook ineens geweldig.

één jaar geleden

Reactie op nina1085

Hier 8 maanden geen nacht doorgeslapen tot we recent een zachtaardigere sla ...
wat heb je gedaan als ik vragen mag?

één jaar geleden

Reactie op CDMBX

wat heb je gedaan als ik vragen mag?
Pick up put down methode. Ivm moedermaffia op dit forum die vindt dat je je baby nooit even mag laten huilen zal ik niet te veel uitleg geven, maar gelukkig staan er veel tips op het internet 😅

één jaar geleden

Hier ook tot vorige maand soms wel 2 a 3x per nacht wakker. Was er na 9 maa ...
Mag ik vragen waarom pap geven de grootste boos doener is? Onze dochter komt laatste tijd ook voor voeding snachts, als ik dit niet geef is het gillen..

één jaar geleden

Lastig hoor lijkt me 😕 het enige dat ik kan bedenken is tekort voeding overdag of gewenning. Maar ik denk dat ook sommige kindjes gewoon snachts nog wat aandacht willen zonder specifieke reden. Ons zoontje sliep ongeveer met 6 maanden door, toen hij meer vast ging eten. Er zijn uitzonderingen (afgelopen nacht nog) maar meestal slaapt hij wel door nu. Tis sowieso echt een Slaapkop. Hoop dat jou kindje (en van anderen die gereageerd hebben) ook snel gaat doorslapen

één jaar geleden

Lieve mama’s van (nog) niet doorslapende kindjes: ik voel jullie! Hier ook een kindje dat nog niet doorslaapt (aantal keer per nacht wakker). Het begint aardig taai te worden. Hopelijk komt er voor ons snel een omslagpunt 😘

één jaar geleden

Reactie op Verbeelding

Lieve mama’s van (nog) niet doorslapende kindjes: ik voel jullie! Hier ook ...
Sowieso kort lontje door het meerdere keren per nacht wakker zijn