11 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben alles van avent. Incl flessen warmer. Maar voor zekerheid, ook dr brown 1x gehaald en nog z’n merkloze van Hema. hoop dat ze avent drinkt haha.

4 jaar geleden

Ik heb toen een startpakket van Difrax en heb m uiteindelijk nooit gebruikt. Ik heb de Avent wel gebruikt omdat die op mn kolf paste.

4 jaar geleden

Niet doen heb die fout de eerste keer gemaakt heel start pakket gekocht en uiteindelijk kon me dochter niet goed uit die flessen drinken en moesten we andere aanschaffen zonde van je geld kunt beter een fles uitproberen en later bij kopen. Want dan is een fles verloren als je kindje hem niet fijn vind ipv een hele aet

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje 2023

Niet doen heb die fout de eerste keer gemaakt heel start pakket gekocht en ...
Hele set

4 jaar geleden

Ik heb ze wel aangeschaft, alleen dan met een andere speen (1 die lijkt op de borst zodat de overgang minder groot schijnt te zijn). Het is op aanraden van vriendinnen, die zijn er erg content mee. Nu ook in de aanbieding gehaald, dus is dan wel het proberen waard. Voor de zekerheid heb ik ook nog 2 avent flesjes in 2 maten, Just in case. Ik hoop maar dat onze jongeman 1 vd flesjes wil hebben.. dan is deze mama al blij!

4 jaar geleden

Ik heb bij de eerste wel een startpakket aangeschaft. De flesjes zijn goed bevallen. Ik gaf zowel borst als flesjes. Je kunt er op voorhand natuurlijk niks over zeggen.

4 jaar geleden

Ik heb ze wel aangeschaft, alleen dan met een andere speen (1 die lijkt op ...
ah oke top dankjewel voor de info! heb je een foto van die speen of een linkje??

4 jaar geleden

Reactie op CDMBX

ah oke top dankjewel voor de info! heb je een foto van die speen of een lin ...

4 jaar geleden

oke bedoelde eigenlijk dat aparte speentje die je had gehaald haha

4 jaar geleden

Reactie op CDMBX

oke bedoelde eigenlijk dat aparte speentje die je had gehaald haha
Ja dat zijn deze, deze lopen anders af dan degene op jouw foto. Heeft meerdere functies, zo bijv anti colic maar de vorm van de speen lijkt dus meer op de vorm van de tepel. De overgang van borst naar fles schijnt hiermee makkelijker te gaan.

4 jaar geleden

Ja dat zijn deze, deze lopen anders af dan degene op jouw foto. Heeft meerd ...
Heb deze idd ook. Bij babypark hebben ze een starterskit met 2 flesjes. Wat goedkoper denk ik.