10 Reacties
茅茅n jaar geleden
Ik heb toevallig zelf net via Vinted de click and go volgens mij van By Kay besteld die ziet er veelbelovend uit! Kan ook gedragen worden op je heup!
茅茅n jaar geleden
Ik heb een kleuter drager van rose & Rebellion. Heb ook een Tula maar de r&b zit net iets lekkerder. Is ook fijn voor de wat grovere mensen. Mijn man draagt er ook fijn mee. Mijn dochter heeft wel al maat 98 en voor haar is de kleuter drager passend nu maar als je een kleintje een kleinere maat heeft zou ik nog geen kleuterdrager aanschaffen maar een kleinere. Tula en R&B zijn hier dus favoriet!
茅茅n jaar geleden
Wij hebben van baby af aan al de tula explore. We gebruiken hem nu niet heel veel meer, maar nog wel eens af en toe. Onze dochter vind het nogsteeds heerlijk in de drager en ze zit er ook nog goed in (is maat 80/86 nu). Deze is voor zowel achterwaarts (buik-buik) voorwaarts (buik-rug) en op de rug te dragen. Wij gebruiken hem nu vooral voorwaards. Dat vind ze geweldig. Op de rug vind ze niet fijn.
茅茅n jaar geleden
Draagzakken zijn heel persoonlijk dus het beste is om een draagconsult te boeken en dan te passen. Wat ik fijn vind hoef jij niet fijn te vinden en andersom.
Ik heb een Manduca XT, gaat tot 20 kilo/maat 98 heb ik net opgezocht. Is op meerdere manieren te dragen en zitbreedte is makkelijk aan te passen.