5 Reacties

3 jaar geleden

Draagzak stel je een keer af en klik je zo vast waarna je alleen de schouderbanden nog aan moet trekken. Een Mai Tai moet je steeds knopen, maar is wel weer een stuk makkelijker als je partner hem ook gebruikt. Als je partner de draagzak namelijk ook gebruikt moet je hem wel steeds opnieuw afstellen en de Mai Tai niet omdat je die banden knoopt

3 jaar geleden

Is volgens mij is dat hetzelfde als de draagdoek alleen die hoef je niet helemaal te knopen vanaf het begin. Is al een deel voor je gedaan. Je heb ook nog een najell wrap. Is net zoiets. Beste kun je naar een draadwinkel gaan. Daar hebben ze meerdere dingen en meerdere modellen die je ter plekke kunt uit proberen. Zelf ben ik naar de wrap with love babywinkel geweest in alkmaar. Ik heb mijn beperkingen aangegeven. Wat ik kan ivm chronisch ziek zijn en pijn. En ik ben daar gaan passen. Een tula viel al snel af net als een draagdoek. Ik kan dat niet knopen elke keer. Dus ik kwam uit door proberen en passen en advies op de pure baby love click en go. 2x clicken 1x de schouderbanden aantrekken en klaar. Maar daar hebben ze ook bijv de pure baby love wrap en go. Die click je om je middel en knoop je weer boven rond je lijf. Is dan ongeveer net zo iets als de mei tai denk ik. En het voordeel hiervan wat mij verteld is is dat je de banden boven iets over je schouder kan vouwen waardoor je op je schouder een breder draagvlak hebt. Wat ik fijn vind aan de click en go is dat hij een click ding op de rug tussen de schouders heeft en dus draag je die niet alleen op je schouders maar ook achter je schouderbladen langs word het verdeeld. En met mijn pijnklachten sloot dat meer bij mij aan. Ik heb een link van de half click half wrap van deze winkel bijgevoegd. Dan kun je zien dat het niet veel verschilt met die mei tai. Misschien heb je hier iets aan en anders kun je deze winkel ook gewoon bellen. Ze helpen je ook telefonisch echt super. https://wrapwithlove.nl/product/draagzak-wrap-go-pure-baby-love-oker/

3 jaar geleden

Reactie op Carolien94

Draagzak stel je een keer af en klik je zo vast waarna je alleen de schoude ...
Ik vind dat best meevallen dat afstellen bij een draagzak. Wij hebben een draagzak en enigste wat we bij die moeten afstellen is de band om de taille. En verder de schouderbanden maar die moet ik zelf ook bij mezelf elke keer aantrekken en los halen om hem aan te doen. Waar de baby in zit is afgesteld op de baby en niet op ons.

3 jaar geleden

Ik kende het niet maar het ziet er vooral wel mooi uit! Zelf heb ik een draagzak en gebruik die erg veel. Twee keer klikken en klaar! Draagdoeken heb ik ook maar worden niet gebruikt, veel te omslachtig imo 😅 We gaan kijken of we tweedehands nog een extra draagzak vinden voor mijn vriend. Zo hoeven we dat niet telkens aan te passen. Zo’n mei tai lijkt me een tussenoplossing tussen draagzak en draagdoek. ‘t Is maar net wat je zelf leuk en handig vindt. Niet elke draagzak is ergonomisch hoor! En als je een draagdoek correct gebruikt dan is het ook ergonomisch.

3 jaar geleden

Mei tai heeft twee knopen, achter, vind ik een nadeel. Ook kan je een draagdoek al vanaf heel klein gebruiken, een mai tai past net iets beter aks ze meer gegroeid zijn Ik ben voor een draagdoek, erg prettig!