14 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de Tula FTG en vind hem heel fijn maar met maat 86 groeien ze er wel een beetje uit 馃檲 dus ik weet niet hoe groot je kindje is maar ik vrees dat het zonde geld is dan. Op facebook heb je de groep draagliefde daar weten ze wel welke zakken geschikt zijn voor welke kleding maat. Zakken worden namelijk vaak getest op gewicht maar je kindje zit er pas veel later comfortabel in en is er al veel eerder dan dat gewicht uit gegroeid.

3 jaar geleden

Ik zou voor de tula toddler gaan dan, de grotere versie 馃槉

3 jaar geleden

Ja is echt maar voor 1 week vakantie 馃ぃ Maar wil gewoon wel dat hij comfortabel zit en slaapt als die dat wilt..

3 jaar geleden

Reactie op Michhh

Ja is echt maar voor 1 week vakantie 馃ぃ Maar wil gewoon wel dat hij comfor ...
Zelfs voor die ene week zou ik niet voor de FTG gaan want als hij al in maat 86 zit word het voor jezelf er ook niet comfortabel op. Ik heb kilometers gelopen met de FTG maar vanaf maat 80 begon mijn kind de verdeling van het gewicht toch steeds minder fijn te vinden. Gewoon omdat hij zwaarder word en groter en het steeds moeilijker word hem er goed in te krijgen. Sinds maat 86 zit hij er dus eigenlijk ook gewoon niet meer in

3 jaar geleden

Reactie op xCriista

Zelfs voor die ene week zou ik niet voor de FTG gaan want als hij al in maa ...
Mijn lijf*

3 jaar geleden

Geen ervaring met de Tula, maar wij hebben een Ergobaby Omni 360. We zijn in april 3 weken naar Amerika geweest en daar heeft ons zoontje hele wandelingen vanuit die draagzak gedaan. Meestal op de buik en dan naar voren kijken, of op de rug. Hij vindt het heerlijk en ik vind het qua gewicht ook erg goed te doen (hij weegt nu rond de 11kg denk ik, maat 86). Dus hier wordt de draagzak nog steeds heel intensief gebruikt!

3 jaar geleden

Wij hebben de tula explore en daar pas onze jongste met maat 86 nog perfect in 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Babybunny

Geen ervaring met de Tula, maar wij hebben een Ergobaby Omni 360. We zijn ...
Die Omni 360 lijkt me idd erg comfortabel voor mn zoontje.. Ga er eens voor kijken 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem10

Wij hebben de tula explore en daar pas onze jongste met maat 86 nog perfect ...
Deze hebben wij ook. Ook onze zoon past hier nog prima in. Echter hebben we inmiddels ook een draagrugzak van osprey. Dit is veel leuker voor hem omdat hij dan veel meer kan zien vanuit zijn "troon".

3 jaar geleden

Reactie op MoedervanLars

Deze hebben wij ook. Ook onze zoon past hier nog prima in. Echter hebben we ...
Deze hebben wij ook! En ook top dat je de rugzak af kan en naar kan zetten zonder dat ze wakker worden ;) deze kan je overigens vaak ook huren.

3 jaar geleden

Bij ons wilde de oudste daar echt niet meer in. En ik vind het ook zelf niet meer zo prettig zitten. We hebben toen een rugdrager van Deuter aangeschaft. Heerlijk ding en beide jongens vinden het er heel fijn in want ze hebben bewegingsvrijheid.

3 jaar geleden

Ik heb de Tula Explore aangeschaft 馃槉

3 jaar geleden

Wij hebben die ook geloof ik. Toen ze kleiner was vond ik hem heel fijn, maar wij gaan deze vakantie voor een rugdrager inderdaad! Hebben ze net wat meer bewegingsruimte, daar is mijn dochter wel van gediend馃き

2 jaar geleden

Wij hebben de free to grow ook en mijn dochter vind het heerlijk om er in te zitten. Het enige wat haar dwars zit is dat ze zo weinig uitzicht heeft. Hij past op zoch nog prima, ze steekt er wel steeds meer boven uit. Dat vind zij niet erg, dan kan ze makkelijker met haar armpjes overal naar wijzen. We hebben nu ook een draagrugzak van Deuter (kid comfort 3) waarbij ze hoog genoeg zit om over de schouder te kijken. Die is ook erg fijn in gebruik, vooral bij wat langere wandelingen.