21 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de Maxi-Cosi AxissFixx Heeft wel isofix, maar geen steunpoot. Voor de rest voldoet hij aan je lijstje😄 Wij gebruiken hem nog niet zo heel lang, maar ben er tot nu toe zeker tevreden over🥳

3 jaar geleden

Reactie op Kimmiee94

Wij hebben bij van Asten een autostoel gekocht. Deze is met Isofix en steun ...
Ja deze had ik ook gezien. Lijkt me ook een fijne autostoel. Alleen voldoet hij niet aan de i size norm. Vraag me af waarom...

3 jaar geleden

Reactie op MasKev17

Wij hebben de Maxi-Cosi AxissFixx Heeft wel isofix, maar geen steunpoot. V ...
Heb je geen last van de toptether met draaien als hij achterwaarts bevestigd is?

3 jaar geleden

Nee, je bevestigd de autostoel met de 'harde' kant tegen de rugleuning aan. Zo kan de top tether over de leuning naar het bevestigpunt. Op het autostoeltje kan je 'instellen' hoe je het stoeltje wilt hebben. Dus met achterwaarts vervoeren kijkt hij naar het 'vaste' stuk van het stoeltje. Dat bedoel je, toch?

3 jaar geleden

Reactie op Kimmiee94

Deze hebben wij ook. Ideale stoel 👌

3 jaar geleden

Reactie op MasKev17

Nee, je bevestigd de autostoel met de 'harde' kant tegen de rugleuning aan. ...
Ja dat bedoelde ik inderdaad.. thanks

3 jaar geleden

Titaniumbaby Xdrive voldoet aan al je eisen.

3 jaar geleden

Reactie op April87

Titaniumbaby Xdrive voldoet aan al je eisen.
Ja die hebben we ook in de andere auto. Maar is nu uitverkocht. En vond toen hij kleiner was dat hij niet goed zat in de stoel.. wat ik ook deed..

3 jaar geleden

Reactie op Kimmiee94

Heb deze ook gekocht. Komt vandaag binnen. Ben benieuwd 😊

3 jaar geleden

Wij hebben de axissfix gekocht van maxi cosi, maar wij wouden juist geen poot want het neemt zo veel ruimte in.

3 jaar geleden

Wij hebben de Swandoo Marie 3 360° i-Size, zijn er erg tevreden over😊

3 jaar geleden

Wel net boven je budget, maar wat een geweldige autostoel: de maxi cosi mica. Echt heel aanrader! Super blij mee.

3 jaar geleden

De mica hebben wij

3 jaar geleden

Reactie op MasKev17

Nee, je bevestigd de autostoel met de 'harde' kant tegen de rugleuning aan. ...
Wat is dan die band tussen het stoeltje en die 'harde kant" merk je daar wat mee met draaien?

3 jaar geleden

Wat is dan die band tussen het stoeltje en die 'harde kant" merk je daar wa ...
Dat is een soort gordel, maar geen idee wat de functie ervan bij het stoeltje is🤭 Denk misschien dat het stoeltje dan niet helemaal kan ronddraaien ofzo. Je merkt er helemaal niets van

3 jaar geleden

Wij hebben zelf deze en zijn er superblij mee! Wat ik vooral wilde was dat hij ook naar de andere kant om kon draaien zodat ik haar makkelijk eten kon geven terwijl ze in de stoel zat. Ons meid wilde al snel uit de maxicosi omdat ze graag naar buiten wilde kijken. Deze is ook mooi meegenomen voor als er een tweede komt ivm 0 t/m 12 jaar is. Bekijk Babyauto Biro D FIX black Group 0+ 1 2 3 - 0 tot 36 kg - isofix op: https://www.bol.com/nl/p/babyauto-biro-d-fix-black-group-0-1-2-3-0-tot-36-kg-isofix/9300000026279276?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Reactie op MasKev17

Dat is een soort gordel, maar geen idee wat de functie ervan bij het stoelt ...
Ah oke dankjewel ! Merk je met die top tether geen deukjes in de leuning van de autostoel zelf ? Daar is mijn man bang voor

3 jaar geleden

Ah oke dankjewel ! Merk je met die top tether geen deukjes in de leuning va ...
Nee, dat is ook gewoon een gordel principe. En hij hoeft niet extreem strak aangetrokken te worden dat het in de stoel 'snijd'

3 jaar geleden

Reactie op MasKev17

Nee, dat is ook gewoon een gordel principe. En hij hoeft niet extreem strak ...
Super dankjewel !!