21 Reacties

3 jaar geleden

Strak instoppen met een laken over zijn beentjes, of een lange slaapzak welke je onder het matrasje kan vouwen? Lastig!

3 jaar geleden

Wij gebruiken het nunki lakentje van fedde en kees. Anders gaat ze hier ook pogingen doen馃檲. Hielp ook heel goed bij het stoppen met inbakeren haha

3 jaar geleden

We hebben precies hetzelfde probleeeemm. Ze draait echt veel de laatste tijden maar op haar buik slapen wilt ze ook niet.

3 jaar geleden

Reactie op MoneMeisje

Strak instoppen met een laken over zijn beentjes, of een lange slaapzak wel ...
Heb dat al wel geprobeerd maar doe meestal over de buik. Kan nog beentjes proberen!

3 jaar geleden

Reactie op Carolinexx

Wij gebruiken het nunki lakentje van fedde en kees. Anders gaat ze hier ook ...
Jaa heb ik ook maar werkt niet helaas 馃槄 en inbakeren durf ik nu niet meer

3 jaar geleden

Reactie op Bbbbbbbeeeee

Ohh dat is wel slim!

3 jaar geleden

Reactie op Shyla_

We hebben precies hetzelfde probleeeemm. Ze draait echt veel de laatste tij ...
Irritant h猫

3 jaar geleden

Zo lang m鈥檔 meiden er niet van huilen. Laat ik ze liggen. Anders troosten en weer op de zij in bed

3 jaar geleden

Wij hebben een lint gespannen door de arm gaten van de slaapzak en aan de zijkant van de spijlen vastgemaakt. Snap je hem nog?馃槈 werkt echt perfect hier!

3 jaar geleden

Wij hebben ons dochter tot deze week in een groot nestje laten slapen. Daar had ze niet genoeg ruimte in voor te draaien en dat deed ze dus ook niet. Ze draait al vanaf 4 maand, nu is ze 5,5 maand. Heb haar dus deze week uit haar nestje gehaald omdat ze nu zelf heel goed draait en terug draait. Legt haar hoofdje ook mooi opzij. Nu had ik er alle vertrouwen in.

3 jaar geleden

Reactie op AnnickS1991

Wij hebben een lint gespannen door de arm gaten van de slaapzak en aan de z ...
Sorry ik vind dit heel gevaarlijk en kindontvriendelijk klinken. Je legt je kind toch niet vast in bed

3 jaar geleden

Reactie op Carolinexx

Wij gebruiken het nunki lakentje van fedde en kees. Anders gaat ze hier ook ...
Bij ons ook dit. Heeft geholpen met uitbakeren en hij ligt er super rustig onder

3 jaar geleden

Hier ook een paar weken feest geweest. Soms ben je net weer beneden en floep haha. Wij vonden het erg eng en ineens horen we op de opvang ahh ze viel in slaap tijdens het spelen op haar buik deed keurig d'r hoofdje opzij.. Dus ons kindje maar gaan vertrouwen en ineens vind ze t niet meer erg en slaapt heerlijk op d'r buik. Als ik wakker ben kijk ik wel direct op de babyfoon

3 jaar geleden

Het klinkt inderdaad een beetje vreemd, ben ik met je eens. Maar het geeft hem rust (het is geen buikslaper) en ons ook. Bleven hem maar terugdraaien. Kreeg dit als tip van iemand. Hij kan wel op zijn zij als hij dat zou willen, maar dus niet op zijn rug.

3 jaar geleden

Wij gebruiken het voedingskussen daar gaat ze dan mee knuffelen en als ze dat doet is ze eigenlijk al in dromenland. Dit heeft haar geborgenheid omdat ze de wieg gewend is anders gaat ze sowieso overdwars in bed liggen of haar buik etc

3 jaar geleden

Reactie op AnnickS1991

Wij hebben een lint gespannen door de arm gaten van de slaapzak en aan de z ...
Oei, dat is zeker niet meer aan te raden. Daar gebeuren ongelukken mee! https://www.kinderveiligheid.nl/adviezen/blog/vastleggen-van-kinderen-in-bed-niet-doen Hier was het 'probleem' zo verholpen toen wij niet meer bang waren voor buikslapen en hem een tijd lang hadden geobserveerd met slapen. Hij was met een week of wat van onrustig zelfs fan geworden van buikslapen. Nu wordt hij boos als ik hem op zijn rug draai hihihi. Terwijl hij daarvoor altijd heerlijk met armen wijd en niet ingebakerd op zijn rug sliep! Zijn hoofdje hadden we nog een paar goed schuin gelegd om het hem te leren (maar dat kon hij stiekem ook al best goed, hij kon tummytime al goed van links naar rechts)

3 jaar geleden

Wat gebeurt er als je hem gewoon even laat liggen? Ik dacht ook dat ik hem steeds terug moest draaien omdat hij gelijk ging mopperen, soms ook ging huilen en ik het eng vond. Maar uiteindelijk eens 5-10min laten liggen en sindsdien draait hij gelijk op zijn zij of buik en slaapt zo ook de hele nacht.

3 jaar geleden

Wat gebeurt er als je hem gewoon even laat liggen? Ik dacht ook dat ik hem ...
Heb ik ook geprobeerd maar dan blijft hij een half uur liggen en rondjes draaien door z鈥檔 bed. En uiteindelijk huilen

3 jaar geleden

Reactie op nienke1996

Heb ik ook geprobeerd maar dan blijft hij een half uur liggen en rondjes dr ...
Dit hebben wij dus ook! Zo vermoeiend. Gewoon kletsen en lachen op haar buik, totdat ze haar hoofd stoot en dan is het huilen 馃檮 Wij hebben een laken over haar beentjes en die houden we strak met onze handen, totdat ze slaapt. Alleen een laken of slaapzak instoppen helpt niks bij ons meisje.