Volgens mij zijn er meerdere met kindjes van 2 die problemen hebben met avond eten....wat heeft bij jullie geholpen?
Mijn dochter van 2 jaar (5 januari) eet sinds een tijdje geen avondeten meer. Ze wil niet zelf met een lepel eten, ze wil geen groenten... Eigenlijk helemaal niks. Een tijdje terug heb ik een vergelijkbaar topic geopend, toen kwam de tip om te werken met smoothies en groenten Pannekoekjes.
Met de smoothies krijg ik wel groenten naar binnen, echt geweldig! En een tijdje heb ik iedere avond groente Pannekoeken gemaakt, maar nu eet ze dat ook niet meer. Ik bied haar iedere avond wel groenten en groenten Pannekoekjes aan en ze eet misschien èèn hap en dan hoeft ze niet meer en gaat ze zonder eten naar bed.
Ik zou heel graag gewoon willen dat ze met de pot mee eet 's avonds of überhaupt iets wil eten... Heeft iemand nog tips?
Overdag eet ze trouwens prima! In de ochtend 2 boterhammen, een stuk fruit tussendoor en met de lunch ook 2 boterhammen en in de middag een smoothie en eventueel een rijstwafel.