5 Reacties
één maand geleden
Jup hier ook sinds 2/3 dagen. Hier geen papa in beeld maar zodra ik haar neer leg is het mama huilen en speen is bah bah bah. Ik zeg dan moet mama boos worden nee nee nee nee en dan begint ze nog harder te huilen haha. Pak der vast kriebel der op de rug en geeft ze bijna altijd wel op en gaat ze lekker liggen zeg ik mama nog ff knuffelen dan pakt ze me vast is het goed 😂 hoelang het goed blijft geen idee haha succes 🍀 🤞
één maand geleden
Oh ja! Heel herkenbaar. Paar weken heeft dit geduurd en we lijken er nu weer doorheen te zijn. Wij hebben naast zijn bed gezeten, steeds herhaald dat het tijd is om te gaan slapen en dat we zouden blijven zitten totdat hij zou slapen. Duurde soms wel een uur voordat hij dan rustig ging liggen en ging stoppen met gillen en huilen. En dan opeens zei hij 'welterusten' en dan konden we uit zijn kamer. Was even intensief weer.
één maand geleden
Jep, hier ook ellende! Ook geen middagdutje, al 8 weken niet, dus ook nog een oververmoeid kind. Help!
één maand geleden
Hier ook, slaapt ze s avinds makkelijk in, dan is het wel wakker worden in de nacht. 'S avonds in bed kan ze wel schreeuwen zingen en hardop praten in der bed maar slapen hooo maar. We maken het nu echt een tijdje mee. Eerst was het 's nachts wakker worden, nu is dit erbij gekomen. Combinatie van beiden herinner ik me niet want het gebeurd nu al een tijdje. Ik hoop dat het binnenkort voorbij is.
22 dagen geleden
Hier ook schijnt de laatste sprong te zijn qua ontwikkeling. Dat merken we wel. Hij praat ineens zo duidelijk en doet zo vreselijk wijs. Wel geeft hij steeds aan dat hij bang is in het donker. Dus wel nu een lampje dat continue brand op de kamer geplaatst. Dat lijkt wel rust te geven.