Hoi allemaal,
Wij zijn sinds zaterdag met onze dochter van 2,5 op vakantie in Side in Turkije en tot nu toe is het heel veel huilen en super moe. Het is hier natuurlijk heerlijk weer, best aardig warm en ze wil ook niet gaan zwemmen. Het liefste wil ze in de speeltuin spelen. Het slapen gaat ook moeizaam ‘s avonds en ‘s nachts. Thuis slaapt ze ongeveer van 19.30 tot 07.00 en ‘s middags nog 1 a 1,5 uur. Nu we hier zijn viel ze de eerste 2 avonden pas rond 22.00 in slaap, terwijl ze er rond 20.45/21.00 in lag en dan ‘s nachts hoorde ik d’r een paar keer en dan ‘s ochtends ook alweer 06.45/07.00 wakker. Gister zijn we extra vroeg gaan eten zodat ze er op tijd in kon. Toen sliep ze om 20.45, wel vannacht weer een paar keer gehoord, maar vanmorgen tot 07.30 geslapen. En overdag slaapt ze ongeveer 1,5 uur. Vandaag is het echt zo’n drama dat we nu al vanaf 13.45 op de hotelkamer zijn en even een middagje ontprikkelen.
Ik wilde dit even van me afschrijven, want ik baal er echt ontzettend van en hoop dat het snel beter zal gaan, want we zijn hier totaal 2 weken.