11 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij hebben naast die van Avent ook een rietjesbeker van Nuby met een hard tuitje/rietje. Deze zijn ook fijn, lekvrij en je verhelpt het probleem met bijten...

茅茅n jaar geleden

Deze is het...

茅茅n jaar geleden

Onze dochter drinkt nu uit een gewonne plastic beker met rietje veel lekkereer en voor onderweg pakjes drinken met een houder er om heen!

茅茅n jaar geleden

Wij hebben naast die van Avent ook een rietjesbeker van Nuby met een hard t ...
Ah super bedankt voor de tip!!!

茅茅n jaar geleden

Reactie op djamillaax

Onze dochter drinkt nu uit een gewonne plastic beker met rietje veel lekker ...
Dank je wel! Aan tafel zou ik dit ook kunnen proberen alleen loopt ze constant met de beker dus dan wordt het moeilijker..

茅茅n jaar geleden

Reactie op LMGbaby

Dank je wel! Aan tafel zou ik dit ook kunnen proberen alleen loopt ze const ...
Jaa had ik ook in het begin maar we hebben geleerd 2 handen vast houden en zittend drinken ! Is ook moeilijk hoor of de avent beker met een normaal rietje

茅茅n jaar geleden

Wij hebben naast die van Avent ook een rietjesbeker van Nuby met een hard t ...
Ik wilde deze gaan aanschaffen maar ik zie dat ze echt alleen geschikt zijn voor boven de 3 jaar ivm tandontwikkeling, helaas! Toch maar meerdere Avent vervang rietjes aanschaffen dan 馃ゴ

茅茅n jaar geleden

Reactie op LMGbaby

Ik wilde deze gaan aanschaffen maar ik zie dat ze echt alleen geschikt zijn ...
Oh serieus haha... mijn zoontje van 20 maanden drinkt er prima uit... 馃檲

茅茅n jaar geleden

Wij hebben Camelbak flessen voor ons hele gezin, voor onze dochter van 20mnd deze: https://www.amazon.nl/CamelBak-Kinder-Waterfles-Tritan-Renew/dp/B08PG2SYT1/ref=asc_df_B08PG2SYT1/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=512947673495&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=18297703781874690516&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010543&hvtargid=pla-1186107295083&psc=1 Valt niet echt op te bijten volgens mij?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Panda010

Wij hebben Camelbak flessen voor ons hele gezin, voor onze dochter van 20mn ...
Deze heb ik ook overwogen maar is toch ook echt voor 3 jaar of ouder 馃槙 Ik heb gelezen dat dit anders invloed heeft op de stand van de tanden en/of spraakontwikkeling. Maar kan netgens echt terugvinden waarom precies..

茅茅n jaar geleden

Reactie op LMGbaby

Deze heb ik ook overwogen maar is toch ook echt voor 3 jaar of ouder 馃槙 Ik ...
Ah ja bij ons drinkt ze normaliter gewoon uit een open beker en bij uitzondering, bijvoorbeeld in de auto, uit deze beker. Ik vind het voor die incidentele momenten dan ook wel gewoon prima, maar als dat voor jou niet prettig voelt dan zeker niet doen natuurlijk 馃槉