23 Reacties

4 jaar geleden

Melk helpt enigszins maagzuur

4 jaar geleden

Ik drink tegenwoordig heel veel gemberthee op advies van de verloskundige. Tot dusver werkt het 馃

4 jaar geleden

Vanille vla paar lepels doet wonderen tegen maagzuur is dan wel geen drinken maar werkt bij mij wel super!

4 jaar geleden

Elke ochtend een capsule omeprasol (gewoon te koop bij drogist) helpt erg goed tegen het maagzuur misschien dat dit een optie is?!

4 jaar geleden

Ben vandaag met Rennies gestart, was niet meer te doen zonder.

4 jaar geleden

Melk of zuivel drinken/eten! Works like a charm

4 jaar geleden

Omeprazol halen bij de kruidvat! Echt een lifesaver!! Ik ben hiermee begonnen en ik heb helemaal geen last meer van maagzuur. Je neemt iedere ochtend een capsule!

4 jaar geleden

Omeprazol via de huisarts. Kleine eigen bijdrage. Maar meer pillen en een hogere dosering als zelf kopen. Uiteindelijk goedkoper als je het langer nodig hebt

4 jaar geleden

Ik drink een glaasje Ayran (Turks zout yoghurtdrankje, vind het echt heeeeerlijk nu ik zwanger ben) als ik last heb. En als het 茅cht erg is pak ik een Gaviscon.

4 jaar geleden

Omeprazol via de huisarts. Kleine eigen bijdrage. Maar meer pillen en een ...
Ik betaal via de huisarts bijna evenveel 馃槳 15 pilletjes voor 13 euro

4 jaar geleden

antagel halen bij de apotheek. is een krijtdrankje maar werkt echt top! kost wel 8 euro maar je krijgt wel groot flesje waar je een maand mee kan doen.

4 jaar geleden

Ik bedoelde meer tips om iets lekkers te drinken zonder dat je er direct maagzuur van krijgt. ;) niet tips om van het maagzuur af te komen

4 jaar geleden

Lichte ranja, thee, cola met zo min mogelijk prik. Af en toe appelsap en dan daarna een rennie馃槄

4 jaar geleden

Ranja(verschillende soorten smaken), melk, heet water, groene thee, gember thee

4 jaar geleden

Rivella gaat hier echt goed 馃榿

4 jaar geleden

Ik vind ginger ale of gingerbeer echt een uitkomst op het moment! 鈽猴笍

4 jaar geleden

Int weekend drink ik al eens een mocktailtje 馃榿 vooral met aardbeien! Diepvriesaardbeien, hoeveelheid kies je zelf ntrlk, samen blenden met b茅茅tje suikersiroop en limoen(of zonder) . Vervolgens in een glas doen met sprite en rietsuiker 茅n ijsblokjes uiteraard! Mmmmh 馃構 Ik denk dat het ook wat afhangt van persoon tot persoon. Je kan ook thee trekken die je lekker vindt, eventueel honing erbij, laten afkoelen en daar vervolgens ijsblokjes in doen? Lindethee is keeei lekker en verfrissend als dat ijskoud is. (drink ik vaak in de zomer!) Ieder zijn goesting ntrlk!

4 jaar geleden

Reactie op Vrhgn

Int weekend drink ik al eens een mocktailtje 馃榿 vooral met aardbeien! Diep ...
Wat n goede idee毛n 馃槏

4 jaar geleden

Melk helpt soms en gisteren had ik rooibos thee gedronken en vannacht geen maagzuur, het kan toeval zijn, maar van bepaalde thee wordt je maag wel rustig schijnt..

4 jaar geleden

Melk helpt soms en gisteren had ik rooibos thee gedronken en vannacht geen ...
Ah ik krijg van rooibos flink wat maagzuur 馃き