24 Reacties
4 jaar geleden
Ik zweer bij geitenmelk crème van uzepia voor baby's.
Niet goedkoop maar dit werkt super.
Gebruik zelf de volwassen versie voor mijn eczeem en dat is sinds ik dat smeer echt heel erg rustig.
4 jaar geleden
Ik zweer bij geitenmelk crème van uzepia voor baby's.
Niet goedkoop maar d ...
Overigens gebruik ik van hun ook de parfum vrije zeep voor mezelf en mijn zoontje ivm allergieën tegen parfum.
En de bier shampoo voor mijn haar.
Ik heb zelf geen droge huid en reacties met eczeem meer.
Wel in combi met neutral wasmiddel.
4 jaar geleden
Hier echt mega fan van Lipikar ab+ van La Roche Posay! Ik zou je dit zeker aanbevelen. Na een paar keer smeren trekt het al heel snel weg!
4 jaar geleden
Reactie op madeliefjex1
Hier echt mega fan van Lipikar ab+ van La Roche Posay! Ik zou je dit zeker ...
Mee eens! Gebruik deze ook voor ons zoontje, heeft anders ook veel last van een droge huid. Sinds ik deze smeer is het weg...
4 jaar geleden
Ik zag heeeeel toevallig gisteren op de instagram van Haakaa (van de siliconen borstkolf) dat babies met droge huidjes, eczeem etc. Ook veel baat kunnen hebben bij een bad met borstmelk “Milky Baths”. Wellicht het proberen waard?
https://www.instagram.com/reel/CcudPkYpU-K/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
4 jaar geleden
Reactie op sharontew
Ik zag heeeeel toevallig gisteren op de instagram van Haakaa (van de silico ...
Ik heb dat idd vaker gelezen, alleen klein probleempje ons zoontje krijgt kunstvoeding...
4 jaar geleden
Dankjulliewel allemaal voor de reacties! Ik had toevallig nog een tube cetomacrogolcreme liggen(lijkt nu al te helpen) en ik heb ook van la roche lipikar besteld, ben benieuwd! 🤩
4 jaar geleden
Op aanraden van kinderarts gebruiken wij deze vaseline lanette crème voor ons zoontje. Hij is exceem gevoelig en kan niet tegen parfum. Als wij Zwitsal of naif gebruiken dan heeft hij exact dezelfde plekken als jouw zoontje. Voor de rest gebruiken wij alleen maar neutral producten ook qua wasmiddel.

4 jaar geleden
Wij gebruiken de complete lijn van HIPP. Voor het gezichtje de crème in het schildpadje. Ook de verzorgende crème van Kruidvat werkt heel goed (grote tube) en gebruiken ook altijd de Kruidvat badolie. Heel betaalbare producten maar zijn echt heel goed. Ons zoontje heeft een heel gaaf huidje.
4 jaar geleden
Ik heb zelf goede ervaringen met cetamacrogol crème. En je zou ook eens wat moedermelk kunnen proberen!
4 jaar geleden
Update: Ik heb alles van zwitsal en naif niet meer gebuikt. Op de cetomacrogol creme reageerde hij niet zo heel goed en ik merkte geen verschil. Nu heb ik de la roche lipikar gebruikt zowel de creme als de zeep voor in bad en dat werkt super! Alles is bijna weg🥰