14 Reacties
3 jaar geleden
Ze krijgt het hier alleen als ze gaat miepen anders slaapt ze rustig tot 5.45 dus wij zijn er al ren tijdje vanaf
3 jaar geleden
Op het moment heeft de kleine man net zn fles op, dus ik doe precies hetzelfde als jou... Maar ik begin zaterdag als hij 6 maanden is om de laatste fles te geven als hij naar bed gaat(7 - half 8) want dan ga ik beginnen met opvolgmelk en geef ik nog maar 4 flessen + avond eten.
3 jaar geleden
Ik wil over gaan op 4 flesjes van 210ml omdat ik haar altijd moest wakker maken voor die laatste voeding. Toen ik dit ging proberen werd ze spontaan elke keer om 22u wakker en het werkte allemaal niet mee. 😅 Toen besloot ik weer even terug te gaan naar het oude ritme van 5x180ml en dan als ze wakker werd die laatste wat minder melk te geven. Alleen nu werd ze dus niet meer wakker na 22u en zit ze ineens op 4x180ml en slaapt ze gewoon tot een uur of 5/6. Het is dus gewoon even het een en ander uitproberen denk ik
3 jaar geleden
Deze fles kan er denk ik inderdaad makkelijk af. Wij hebben die eraf gehaald toen ze een week of 9 a 10 was, dus echt al lang geleden. Heerlijk hoor, kun je zelf ook eens op tijd naar bed als je een keer moe of niet zo fit bent oid.
Wij hebben hem gewoon weg gelaten. Toen kwam ze een nacht of 3 weer wat eerder, zo rond 4u, maar die schoof ze meteen op naar later. Binnen een paar dagen was het toen weer rond 6.30 😊
3 jaar geleden
Wij hebben gewoon een paar keer geoefend met het weglaten van het wakker worden, nadat onze man steeds bozer werd om 22:30. De eerste paar keren kwam hij zelf om 23:00, daarna sliep hij door en werd ie zacht huilend wakker en was hij tevreden met zijn speen. Wij zijn hem toen vier flessen gaan geven + fruit hap + een paar lepels groenten
3 jaar geleden
Bij meer dan 6,5kg moet het kunnen. Na 5-6mnd werkt wakker maken averechts voor de slaap. Dus wordt t afgeraden
Kan gewoon cold turkey proberen. Bij ons sliep ze door, was toen 4,5mnd. Is daarna nog wel eens gekomen voor een voeding, maar af en toe dan had ze het net even nodig. Laatste weken doet ze dat niet meer :)
Zou zelf gewoon stoppen en beetje mee gaan met de flow.