19 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb de Youha ins, kan je in je bh stoppen en dan nog steeds dingen doen 😊 Hij is wel vrij krachtig

4 jaar geleden

Ik heb de medela freestyle flex en ook de kolfbh van medela. Bevalt prima

4 jaar geleden

Ik heb deze! Top apparaat en mooie korting. Ook de Medela kolf BH erbij en die bevalt ook super. Kan zelfs stofzuigen terwijl ik kolf haha.

4 jaar geleden

Medela freestyle flex gebruik ik. Hij is super fijn omdat je overal waar je wilt kan kolven, hij hoeft niet aan de stroom. Er zit ook een app bij waarin je kan bijhouden hoevaak je kolft/voed. We gebruiken wel avent flesjes. Kwestie van overgieten. De medela flesjes hebben we dan als voorraad in de koelkast. Tip: op vinted staan heel veel van deze apparaten, soms maar een paar keer gebruikt

4 jaar geleden

Hoi! Ik gebruik de dubbele kolf van Philips Avent en ik ben er heel blij mee! Ik doe ze in mijn voedingsbh van AliExpress 🙈. Die zit heel fijn en kost maar €5,- per bh. Heel handig en je kan er gelijk een aantal aanschaffen. Veel succes!

4 jaar geleden

Hoi! Ik heb nu ook de enkele kolf van philips en die bevalt goed, maar heb ook via vinted een dubbele van philips besteld voor een klein prijsje. Kan ik de accesoires door elkaar gebruiken. Ook kan je via philips losse onderdelen bestellen en bijv dat kussen wat op je borst zit vervangen. Ook kolf bh genoeg tweedehands te vinden, goedkoop en vooral duurzaam ♻️

4 jaar geleden

Hoi! Ik heb nu ook de enkele kolf van philips en die bevalt goed, maar heb ...
Van medela geloof ik inmiddels wel dat de kolf bh’s goed blijven zitten, hoe is dit bij de Philips avent?

4 jaar geleden

Ik ben ook youha inns fan. Altijd handen vrij, geen snoeren of wat dan ook. En maar 80 euro voor een dubbele kolf.

4 jaar geleden

Ik heb een beurer kolf met een medela bh. Super tevreden over. Je heb kopel stukken voor de avent flesjes en bakjes. Ook kan deze kolf op batterijen en op stroom. Maar ook als 1 kolf te gebruiken. Deze kolf heb ik gekregen van een vriendin. Ook heb ik een handfree kolf. Wat ook erg fijn is.

4 jaar geleden

Hier ook Youha inns. Werkt perfect!

4 jaar geleden

Bekijk Noekie Elektrische Borstkolf Dubbel met 6 Zoogcompressen, verschillende Zuigniveau’s en Modi’s - Incl. LCD Scherm én HD Touch Panel – Kolfapparaten Electrisch – Fluisterstil en BPA vrij op: https://www.bol.com/nl/p/noekie-elektrische-borstkolf-dubbel-met-6-zoogcompressen-verschillende-zuigniveau-s-modi-s-incl-lcd-scherm-hd-touch-panel-kolfapparaten-electrisch-fluisterstil-bpa-vrij/9300000060965210?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

4 jaar geleden

Reactie op E0603

Ik ben ook youha inns fan. Altijd handen vrij, geen snoeren of wat dan ook. ...
Waar hzb jij deze gekocht voor €80 dubbel?

4 jaar geleden

Reactie op JulieCla

Waar hzb jij deze gekocht voor €80 dubbel?
Via ali express denk ik! Ik ook voor €75 :) er is een groot topic hierover daar staat een link in

4 jaar geleden

Ik heb mijn oude sportbh gebruikt als kolf Bh, 2 kleine gaatjes rond tempel hoogte geknipt 😉. Werkte voor mij super goed.

4 jaar geleden

Reactie op PPG

Via ali express denk ik! Ik ook voor €75 :) er is een groot topic hierover ...
ibetyouibetyou € 5,61 48%OFF | Youha Elektrische Borstkolf Hand Gratis Baby Bottleportable Wearable Bpa-vrij Comfort Borstvoeding Melk Extractor Baby Accessoires https://a.aliexpress.com/_uGHiIs dit is de link! Wel opletten dat je de dubbele neemt :)

4 jaar geleden

Reactie op Inge Sant

Ik heb mijn oude sportbh gebruikt als kolf Bh, 2 kleine gaatjes rond tempel ...
Het proberen waard, bedankt voor de tip 😄

4 jaar geleden

Die van elvie passen in gewone bh’s. Alleen wel duur. Ik heb ze op onze geboortelijst gezet, schijnen echt goede te zijn ☺️

4 jaar geleden

Ik heb de medela swing maxi, nieuwste versie en die bevalt mij heel goed. Mijn kraamzorg heeft in een oude bh van mij 2 gaten geknipt waar de schilden door kunnen zodat ik ook handsfree kan kolfen. Ik kolf namelijk alleen maar en leg niet aan, maar dit gaat prima zo!