18 Reacties
4 jaar geleden
Toevallig moet ons zoontje binnenkort ook naar het ziekenhuis voor een echo van de heupjes. De assistente die de afspraak voor ons maakte gaf aan dat het niet erg is als hij geen id kaart heeft voor deze ene afspraak, als er een vervolg komt dan moeten we wel een id kaart gaan regelen.
Succes! Hopelijk is alles in orde
4 jaar geleden
Ik ben laatst geweest maar hier werd niet op gecontroleerd. Ik had deze al wel bij mij
4 jaar geleden
Mijn zoontje heeft deze week een echo gehad. Bij ons ziekenhuis werd wel naar een identiteitsbewijs gevraagd, al tijdens het maken van de afspraak. Op de dag van de afspraak moest ik een patiëntenkaart laten maken en daarvoor was het identiteitsbewijs nodig. Mijn zoontje heeft een paspoort dus het was verder geen probleem maar er werd dus wel echt naar gekeken.
4 jaar geleden
Hier hadden we de verzekering netjes doorgeven na de geboorte. Ze waren in het zkh helemaal daarvan op de hoogte. Hebben alleen gecheckt wat geboortedatum was en waarvoor we afspraak hadden. Niks hoeven laten zien. Had van te voren even gebeld of we iets mee moesten nemen en was niet nodig.
4 jaar geleden
Wij moesten voor onze zoon verplicht een id kaart /paspoort regelen, met pasfoto en al... Vind het grote onzin, en tevens op kosten jagen, maar dit schijnt verplicht te zijn vanuit de verzekering gaf de vrouw aan toen we een patiëntpas lieten maken.
Wel vreemd dat het niet overal verplicht is, werd mij telefonisch al doorgeven bij het maken van de afspraak.
4 jaar geleden
Vraagje; is dit verplicht om een echo te maken vd heypen? Dus ik kan een uitnodiging verwachten voor mn zoontje. Wist niet
4 jaar geleden
Reactie op anne_b
Nee alleen als je zoontje erfelijk belast is. Bij mijn partner in zijn fami ...
Bij mijn dochter vonden ze op het CB dat de beweeglijkheid wat stokte, daarom een echo. Is dus niet verplicht, tenzij CB dit bijvoorbeeld aanraadt of zoals anne_b zegt als het in de familie zit