11 Reacties
4 jaar geleden
Ooh fijn dat het alsnog goed ging! En goed dat je je even over je angst heen gezet hebt, dat is niet simpel.
Als je twijfelt over de kinderwagen, kun je voor de zekerheid de draagzak ook meebrengen.
En van dat huilen, je hebt dat niet in de hand. Soms kun je ze troosten, soms niet (meteen). Ik snap dat je daarover stresst, heb ik soms ook nog, maar uiteindelijk kun je daar niets aan doen. Als iemand zich eraan stoort, gaat die maar weg. Daar mag je echt lak aan hebben 😅
4 jaar geleden
Mijn man zei toen we de eerste keer uit eten wilden gaan en ik ook allerlei redenen bedacht waarom we het vooral niet moesten doen: ‘als het niet goed gaat, laten we het eten inpakken en stoppen we het thuis wel in de magnetron!’ Held. Moet daar altijd aan denken als ik ergens tegenop zie. We hebben het overigens gewoon in het restaurant gegeten hoor! 👍🏻 gefeliciteerd met deze overwinning!
4 jaar geleden
Ik had ook deze angst maar bij mij is de angst werkelijkheid geworden. Ik at eerst en mn moeder gaf hem de fles. Na mijn eten neem ik over voor zijn boertje en ging mijn moeder eten en toen heeft hij een kwartier lang gehuild en kreeg hem op geen manier stil. Wat voelde ik mij bekeken en slecht toen. Uiteindelijk is hij wel stil geworden in de kinderwagen en hebben we nog een koffie kunnen drinken 😅
4 jaar geleden
Ik heb dus ook schrik en vooral in de auto als ik hem straks moet brengen naar de creche elke dag, ik zie zijn gezichtje niet van achter en ben telkens bang dat hij gaat huilen, ik panikeer dan en wil ik ergens stoppen om snel te gaan checken of alles ok is.
4 jaar geleden
Haha herkenbaar. Ik zit nu ook een plan te bedenken hoe ik het morgen allemaal ga doen. Mijn probleemoplossend vermogen is als van een vis. Mijn ervaring is dat terrasjes met baby's vaak eindigen in wat gehuil. Ze liggen lekker in de wagen en dan ineens staan ze stil. Dan worden baby's vaak wakker. Als ik met mensen afspreek stel ik daarom vaak een wandelingetje voor.
4 jaar geleden
Ik heb dus ook schrik en vooral in de auto als ik hem straks moet brengen n ...
Je kan een spiegel kopen die je op het hoofdsteun kan klikken. Dan kan je via je achteruit kijk spiegel je kindje in de gaten houden. Je kan het googelen. Ik heb hem zelf bij bol.com besteld. Werkt super. Alleen goed blijven opletten tijdens het rijden. Laat je niet teveel afleiden.
4 jaar geleden
Niet te veel zorgen maken. Ze mogen ook best wel even huilen. Zolang je er maar mee bezig bent. Wij gaan elke dag even weg al is het maar een klein stukje. Misschien moet je het opbouwen ?
Onze kleine vindt het juist fijn in de wandelwagen. Hij heeft er immers al 4 dagen Efteling op zitten ☺️.
Wij zijn vanaf de eerste week haast elke dag met hem gaan lopen. Zelfde als auto rijden. Sterker nog hij wordt er juist stil van. Ik sjouw hem overal mee naar toe. Misschien niet te bang zijn dat je mogelijk andere lastig valt met de aanwezigheid van jouw baby. Een baby huilt nou eenmaal afentoe. ☺️😉
4 jaar geleden
Ik heb dus ook schrik en vooral in de auto als ik hem straks moet brengen n ...
Ik heb daar een hele leuke spiegel voor gekocht... Een nijlpaard met een spiegel... ideaal want zo kan je je kleine wel zien 😉