17 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben er van Naturino gekocht, met een rubberen tip 馃槉

2 jaar geleden

Shoesme

2 jaar geleden

Zou kijken of er een kinderschoenenwinkel bij je in de buurt zit. Ben ik paar maanden terug ook geweest, dan meten ze de voetjes op en geven ze advies welke maat en soort schoenen goed zijn voor beginnende lopers (flexibele zool en niet te veel ondersteuning). Had daar ook geen idee van maar vind het wel belangrijk dat ze goede schoenen hebben 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op jipjvw

Zou kijken of er een kinderschoenenwinkel bij je in de buurt zit. Ben ik pa ...
Exact dit hebben wij ook gedaan. Wel iets prijzigere schoenen bij ons maar wel blij met hoe ze ons geadviseerd hebben.

2 jaar geleden

Reactie op xdanieess

Exact dit hebben wij ook gedaan. Wel iets prijzigere schoenen bij ons maar ...
Ohh maar die zijn ook echt tof!!

2 jaar geleden

Reactie op xdanieess

Exact dit hebben wij ook gedaan. Wel iets prijzigere schoenen bij ons maar ...
Hier dezelfde schoentjes van Shoesme! En ik heb nog een paar Vans sneakers erbij gekocht...

2 jaar geleden

Bunnies!

2 jaar geleden

Reactie op Axeline

Wij hebben er van Naturino gekocht, met een rubberen tip 馃槉
Deze ga ik ook kopen als mijn zoontje goed begint te lopen. Naturino Cocoon. Ik heb een meetmaatje gekocht, dan kan ik schoenen online bestellen en zelf meten of ze goed passen. Scheelt weer veel gedoe met naar een kinderschoenen winkel gaan.

2 jaar geleden

Schoenen met zachte flexibele zooltjes, dus geen dikke zool. Nike sneakers zijn echt heel tof maar zeker niet goed om op te lopen nee.. ik heb begrepen dat Shoesme heel goed is. Verder lees ik ook even mee

2 jaar geleden

Hier dezelfde schoentjes van Shoesme! En ik heb nog een paar Vans sneakers ...
Hahahahaha wat toevallig! Wij hebben ook vorige week die vans sneakers erbij gekocht 馃槀

2 jaar geleden

Reactie op xdanieess

Hahahahaha wat toevallig! Wij hebben ook vorige week die vans sneakers erbi ...
馃槀

2 jaar geleden

馃挋

2 jaar geleden

Shoesme! Zou me laten adviseren in de winkel ivm de maat. Soms hebben ze outlet stores en de schoenen zijn ook heel vaak ergens in de aanbieding!