3 Reacties

4 jaar geleden

Als je je kleine drinken/melk geeft, alleen uit waterflessen geven. Je kunt geen water uit de kraan geven. Ik had een reiswaterkoker meegenomen voor het maken van flesjes. Op zich heb je goede luiers en fruitpotjes in TR. Neem medicijnen mee, ors tegen uitdroging, paracetamol etc. Verder je kindje uit de felle zon houden.. ik legde mijn dochtertje onder de parasol.

4 jaar geleden

Het Deryan tentje bij de oudste veel gebruikt, daar zijn wij echt fan van. Oh en kleintjes hebben tegenwoordig hun eigen ID kaart, afspraak daarvan op tijd inplannen!

4 jaar geleden

Hangt er vanaf waar je heen gaat 馃槣 wij gaan eind april naar oost turkije en daar sneeuwt het nu gewoon haha dus ben benieuwd hoe het dan zal zijn. Ik heb een lijstje in m鈥檔 telefoon met alles wat ik dagelijks gebruik. Dat gaat mee. Ik neem een extra pak luiers en een extra doos nutrilon mee. Verder gaat de kinderwagen, maxicosi en draagzak mee. Heb een Bugaboo transporttas gekocht om de kinderwagen veilig te vervoeren. Hier passen ook nog extra spullen in want die tas is huge. Ik neem ook een campingbedje mee maar als je naar een hotel gaat hebben ze dat daar. Verder ff googlen, er zijn zooo veel websites over dit onderwerp te vinden! Met inpaklijsten, tips bij warm weer etc. Nog een tip, bij veel vliegmaatschappijen kun je op de eerste rij een wiegje krijgen voor je baby.