3 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb dit ook. Weet niet wat het is mijn vroedvrouw zegt bekkenbodempijn. Dinsdag heb ik afspraak bij genecoloog zal dit dan zens vragen. Als ik internet moet geloven zijn het harde buiken of voorweeen

4 jaar geleden

Ik heb het helemaal onder. Maar bij mij hebben ze op de echo gezien dat de baby heel laag ligt en die drukt op mijn schaambot. En dat is wat er bij mij zeer doet. Kunnen ze niks aan veranderen. Ik zit ook op de bank met een kruik tegen de buik en probeer een fijne houding te vinden. Bij mij is de pijn wel continue

4 jaar geleden

Ik heb dit een aantal weken terug ook heel heftig gehad. Meerdere keren hiervoor extra op controle geweest bij de verloskundige. Omdat ik er zo van overstuur raakte (bang dat er iets niet goed was met mij of baby) heeft mijn verloskundige aangeraden om het rustiger aan te doen zowel thuis als op het werk. Sinds ik dat doe, dus ook halve dagen gaan werken, merk ik dat de buikpijnen die ik had veel minder zijn. Ik kan het ook beter relativeren en maak mijzelf er minder zorgen om. Rust nemen is wel echt moeilijk vooral als je jezelf over het algemeen best goed voelt馃槙. Maar het heeft bij mij iig wel geholpen om van de continue buikpijn af te komen. Mogelijk was het ook deels stress gerelateerd.