7 Reacties

4 jaar geleden

Gek hoe duur die is he… Ik wil hem ook graag en hij staat op onze geboortelijst zodat men ze in schijven van €47 aan ons cadeau kan doen. Ik vrees dat deze kolven huren moeilijk wordt. Eventueel tweedehands overkopen? Kan raar klinken, maar als het gesteriliseerd wordt kan het misschien wel?

4 jaar geleden

Deze kolf heb ik en het is echt een heel fijn ding! Je bent veel flexibeler en het is heel vrouwvriendelijk. En hij is stil! Ik heb hem eerst geprobeerd tijdens een afspraak bij lactatiekundige Erna (zij heeft een praktijk in Schalkhaar).

4 jaar geleden

Reactie op Soofje

Deze kolf heb ik en het is echt een heel fijn ding! Je bent veel flexibeler ...
Oke fijn om te horen! Heb je hiervoor eerst nog met een andere kolf gekolfd of gelijk gestart met de elvie? Ik vraag me vooral af of de zuigkracht voldoende is en ik lees dat het lastig is om je tepel goed te plaatsen? En blijft hij goed op z’n plek in je bh?

4 jaar geleden

Ik heb nog niets gevonden waar ze het verhuren. Wel kun je ze proberen bij sommige kolf consulten

4 jaar geleden

Ik heb deze gekocht omdat hij mij ook heel fijn leek. Echter is het niet mijn kolf.. mocht je het overwegen, ik doe hem voor €230,- weg..

4 jaar geleden

Reactie op Essie10

Ik heb deze gekocht omdat hij mij ook heel fijn leek. Echter is het niet mi ...
Dat is voor een enkele kolf denk ik? Ik ben van plan om dubbel te gaan kolven dus ben op zoek naar 2 elvie’s mocht ik ze aanschaffen☺️