23 Reacties
4 jaar geleden
Doe geen Audi A1! Die is echt mega klein 😅. Er kon bij ons niemand meer zitten op de bijrijder stoel als de maxicosi achterin stond. Ook is de ruimte achterin echt bagger.. de achterbak was bij ons te klein voor de kinderwagen. Wij hebben een ford focus gekocht. Zuinige auto en zo mega veel ruimte! Top auto. Maarja misschien niet qua uiterlijk helemaal wat je zelf zou willen. Haha ik rij ook liever me audi Maarja soms moet je keuzes maken.
4 jaar geleden
Reactie op Marit3110
Doe geen Audi A1! Die is echt mega klein 😅. Er kon bij ons niemand meer zi ...
Oke dat is goed om te weten. We hebben een audi a3 (wel ene ouder model) en mijn vriend kan daar zelf het onderhoud eigenlijk vrijwel altijd doen (mega handig) aan een ford heb ik ook zitten twijfelen maar daarvan zijn de onderdelen behoorlijk duur. Qua uiterlijk vind dat ook prima hoor haha 😉☺️
4 jaar geleden
Reactie op KellyAmr
Wij hebben een mini gehad. Vindk geen handige auto's. Wij hebben nu een aud ...
Maar een mini als in mini cooper ? Want het laadvermogen is behoorlijk in een countryman☺️. Als ik mocht kiezen dan zou het zeker een cooper s worden maar dat zie ik niet zitten doordat het eigenlijk vrijwel nooit een 5 deurs is. A5 gaat mijn keuze dan weer niet naar uit maar dat is persoonlijk 😉☺️. Thanks !!
4 jaar geleden
Reactie op Marit3110
O en die 360 draaiplateau in je auto ideaaaaal! Ik zeg doen! Haha🤩. Het sc ...
Oh echt ?!! Tot nu toe is ons vervoer helemaal kut. De maxi cosi past (evt met isofix maar dan zit de bijrijder tegen het raam geplakt) in mijn auto maar dan past de kinderwagen weer lastig erin. Ik heb wel 5 deuren .. mijn vriend heeft een 3 deurs auto (mega kut snap niet dat ze auto’s 3 deurs maken heb je toch niks aan 😂) dus daar heeft het draaiplateau nog niet veel zin.
4 jaar geleden
Weet niet of je er wat aan hebt, maar wij hebben een Mini Clubman als leenauto gehad, en kregen de kinderwagen + reiswieg er wel in, maar plek voor iets anders had je dan niet echt meer 😅 Vond het ook een nadeel dat hij vrij “laag” is waardoor je snel last krijg van je rug met de maxicosi telkens in/uit laden.
Zelf heb ik een fiat 500 X en daar past ook netjes de kinderwagen + reiswieg + luiertas in. Heel tevreden mee! Mijn man heeft een Volvo V50, en dat is pas echt heerlijk… geen hip model maar ruimte dat je hebt joh! Daar kunnen 2 kinderwagens en een hoop boodschappen in als het moet dus ook meteen toekomst bestendig 👍🏻😂
Ik zou wel voor een groot en hoog model auto gaan sowieso!
4 jaar geleden
Reactie op Beetle2509
Weet niet of je er wat aan hebt, maar wij hebben een Mini Clubman als leena ...
Ik heb liever geen heel hoog model auto. Ik vind een lage instap dan wel fijner. Er hoeft ook niet meer in te passen hoor dan het onderstel. Reiswieg duurt ook niet lang meer (gelukkig) tegen de tijd dat ik naar een andere auto kan gaan zoeken is hij al ouder dan een half jaar ☺️. Maar thanks voor de feedback
4 jaar geleden
Ik heb een Volvo V50 en die auto rijdt zo fijn! Meer dan genoeg ruimte in de auto om alles voor de kleine mee te nemen. Hiervoor had ik een VW golf 5, een 3 deurs. Dit was ook een hele fijne auto met veel kofferbak ruimte. Maar omdat dit een 3 deurs was hebben we deze weg gedaan, als dit een 5 deurs was deze zeker gebleven
4 jaar geleden
Reactie op Sjakie88
Oh echt ?!! Tot nu toe is ons vervoer helemaal kut. De maxi cosi past (evt ...
Ja ik heb die 360 in mijn ford focus dan daar hebben we nog heel veel ruimte over. De achterbak kan je zo mega veel kwijt ben ik ook echt super blij mee. Ik vind het zo’n gekloot met een gordel. Dat is echt onze beste aankoop geweest.
4 jaar geleden
Ik rijdt zelf in een Ford focus station heerlijk ruim en me kinderwagen met boodschappen passen er gemakkelijk.
Daarbij ze rijden zuinig hebben een goede wegligging dus zeer betrouwbaar.
De mijne is zelf niet moeders mooiste maar ik vind hem goed genoeg
4 jaar geleden
Ik heb juist de mini weg gedaan omdat je leegloopt op die auto als er iets aan mankeert.
Simpele reparaties maar die halve auto moest steeds uit elkaar en je loopt leeg op de arbeidskosten daardoor.
Ook zijn de onderdelen echt niet goedkoop.
Als je geld hebt en er van houd zeker doen.
Maar mankeren ze iets dan zijn ze vreselijk duur.
Zelf hebben we nu een Ford c max als gezinsauto.
Super fijne auto en veel ruimte.
En een volkswagen up voor erbij.
Ook relatief ruim qua kofferbak en gewoon een fijne auto qua rijden.
4 jaar geleden
Ik rijd een Skoda scala en heb van cybex het draaiplateau(z-base) en de maxi cosi (cloud z I-size) mega blij mee. Zo’n draaiplateau is zeker aan te raden. Auto rijd lekker lage instap en lekkere kofferbakruimte! Succes met je zoektocht 🍀