16 Reacties

4 jaar geleden

Misschien te kleine of grote maat voor je baby. Ik heb sinds gisteren ook Etos luiers en ik heb er geen last van.

4 jaar geleden

Ik heb maat 1 voor mijn zoontje (gekregen in een luiertaart) en deze zijn veel te groot voor hem, paar keer doorgelekt. Heb nu Huggies, die zijn wel goed.

4 jaar geleden

Reactie op daf89

Ik heb maat 1 voor mijn zoontje (gekregen in een luiertaart) en deze zijn v ...
Ik heb precies hetzelfde. Huggies maar 1 lijken kleiner dan de etos maat 1

4 jaar geleden

Reactie op Goldylocks

Ik heb precies hetzelfde. Huggies maar 1 lijken kleiner dan de etos maat 1
Maat is inderdaad anders. Etos 1 lijkt nog groter dan kruidvat 2.

4 jaar geleden

Ik vind ze super slecht. 1x gekocht omdat pampers uitverkocht was.

4 jaar geleden

Ik gebruik vanaf dag 1 etos luiers. En ze lekt nooit door 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Blue Mountain

Maat is inderdaad anders. Etos 1 lijkt nog groter dan kruidvat 2.
Zie je, dan ben ik toch niet gek. Ik bewaar ze voor als hij straks wat groter is en dan probeer ik ze opnieuw. Dat doorlekken is zo vervelend 馃槪 vooral voor hem

4 jaar geleden

Wij hadden een gratis pakje Etos, maar ik vind het niks. Met Pampers nooit doorgelekt en met Etos al 3x. Geen succes dus hier

4 jaar geleden

Heel tevreden over de Etos luiers. Onze eerste dochter kreeg uitslag van de andere luiers. Bij Etos had ze daar geen last meer van. Doorlekken hebben wij hier geen last van.

4 jaar geleden

Ik gebruik ze vanaf het begin en ben er heel tevreden over. Vind hun luier abonnement ook erg fijn. Alleen nu ze door begint te slapen hebben we soms een lek plekje sochtends, dus misschien dat ik voor de nacht even moet kijken voor een ander merk.

4 jaar geleden

Ik hoor heel veel negatieve ervaringen met Etos luiers, dus zal niet aan jullie liggen!

4 jaar geleden

Ik gebruik ze vanaf dag 1, ze lekt nooit door! Ook de nachten niet..

4 jaar geleden

Bij ons lekte de etos luiers (maat 1) door. Maar denk dat het misschien verschilt per baby? Qua pasvorm ofzo?

4 jaar geleden

Wij hebben sinds het begin de luiers en doekjes van etos (abonnement) heel erg tevreden over nog niet doorgelekt

4 jaar geleden

Wij gebruiken sinds het begin de Etos luiers, super tevreden! Ze is nog nooit doorgelekt馃グ