25 Reacties
4 jaar geleden
Hier ben ik ook benieuwd naar!
Bij m鈥檔 eerste een succesvolle strip poging gehad! 8uur gestript en 16:30 bevallen dezelfde dag.
Hopelijk komt dit kindje wel zelf/eerder en anders wil ik me weer laten strippen !
4 jaar geleden
Ik ben vorige week gestript met 38 weken. Heeft niks gedaan helaas, alleen wat slijm en bloed losgelaten.
4 jaar geleden
Reactie op Maartjes28
Ik ben vorige week gestript met 38 weken. Heeft niks gedaan helaas, alleen ...
Ga je nu nog strippoging doen? En heeft het nog voor extra ontsluiting gezorgd? Of dat ook niet..?
4 jaar geleden
Ik ben afgelopen maandag om 12 uur gestript met 39+2. Me zoontje was bij oma dus ik heb de rest van de middag geslapen. Rond 19u kreeg ik om de 3 minuten harde buiken, ik zat voor het strippen al op 4cm en had een medische indicatie dus niet gewacht op echte wee毛n. Om 23.30 hebben ze vliezen gebroken omdat ze de baby niet goed op de ctg kregen en om 02.06 is de kleine dame geboren 馃グ
4 jaar geleden
Hoi! Ik ben vorige week vrijdag precies met 38 weken gestript, had toen al 3cm ontsluiting. Deed niks dan harde buiken, zondags poging 2, deed ook niets. Waren ook geen cm's bijgekomen. Daarna is besloten omdat dat al kon vanwege de ontsluiting mijn vliezen te breken met 38 weken en 3 dagen afgelopen maandag. 3 uurtjes na het doorprikken van de vliezen lag ze op mijn borst.
Dit is allemaal gedaan vanwege medisch oogpunt en complicaties bij de vorige bevalling. Anders doen ze volgens mij liever niet zomaar de vliezen breken met 38 weken. Strippen is helaas niet voldoende bij mij, maar zodra mijn vliezen gebroken zijn is het gelijk "aan". Dit was ook bij mijn eerste het geval.
Succes nog!
4 jaar geleden
Reactie op njva
Vannacht om 04:15 bevallen!
Gefeliciteerd !!!! geniet van jullie kleintje 鉂わ笍
4 jaar geleden
Reactie op njva
Vannacht om 04:15 bevallen!
O wouw! Gefeliciteerd馃檶馃徎 hoeveel weken was je bij het strippen?
4 jaar geleden
Ga je nu nog strippoging doen? En heeft het nog voor extra ontsluiting gezo ...
Nee, kan niet meer. Ben al voorbij dat strippen nog effect heeft nu. Of de (extra) ontsluiting door strippen komt of anders ook was gekomen weet ik niet. Rommelt nu al dagen, helaas zetten de wee毛n niet door. Heb nog een paar dagen 馃
Succes!
4 jaar geleden
Reactie op Maartjes28
Nee, kan niet meer. Ben al voorbij dat strippen nog effect heeft nu. Of de ...
O echt, kan dat ook ja? Vanaf hoeveel cm heeft het geen nut meer dan? Wist dit niet. Hoop dat gauw voor je doorzet馃檹馃徎
4 jaar geleden
Ik ben vanochtend ook gestript om half 12, ben nu 40+6. De hele middag niks gevoeld maar sinds het eten toch echt wel serieus harde buiken. Had nog nooit echt harde buiken gehad (ook niet bij mijn eerste), en snap eigenlijk nu pas waarom mensen die zo oncomfortabel vinden. We gaan wel zien of het doorzet. Heb ook een doorverwijzing naar het ziekenhuis gekregen, dan kunnen ze een eventuele inleiding daar vast plannen. Eerste is ook met 42+1 na verweken baarmoedermond via tabletjes geboren, dus had er al wel rekening mee gehouden dat het ook deze keer lang zou duren
4 jaar geleden
Ik ben vanochtend ook gestript om half 12, ben nu 40+6. De hele middag niks ...
Spannend! Hopelijk zet het door馃檶馃徎
4 jaar geleden
Spannend! Hopelijk zet het door馃檶馃徎
Vooralsnog weinig actie, dus vrees dat deze poging weinig heeft opgeleverd.
4 jaar geleden
Reactie op Robster
Yes! Op de tweede strip poging is de bevalling van mijn tweede kindje echt ...
Hoeveel weken was je toen?馃檹馃徎馃檹馃徎