8 Reacties
4 jaar geleden
Hoi, mijn dochter slaapt elke avond in met de hartslagknuffel van Flow, de octopus. Je kan er ook muziek op afspelen maar dat heb ik nooit geprobeerd. Ik ben er heel tevreden over!
4 jaar geleden
Wij hebben de myHummy. Mijn andere zoontje van 2 slaapt daar ook nog steeds mee. Je hebt 5 verschillende geluiden en verschillende volumes en standen
4 jaar geleden
Wij hebben de moonie. Onze dochter slaapt er sinds het begin echt goed mee. Ook hebben we een babyfoon die whitenoise afspeelt dus dubbel, haha. Ik heb wel het idee dat het haar helpt cycli aan elkaar te verbinden.
4 jaar geleden
Wij hebben de Zazu sleep shusher (pinguïn). Vanaf het begin al onderdeel vd slaaproutine en werkt goed :) je kan verschillende geluiden opzetten maar wij gebruiken echt de “ruis” zegmaar.
4 jaar geleden
Ik had het schaap van zazu en ben er niet tevreden van. Heel lelijk geluid en de timer is maar 10 min, veel te kort voor mijn dochter. Als ze huilt zou de knuffel moeten aanslaan maar dat gebeurt enkel als hij vlak naast haar hoofd ligt. Veel te gevaarlijk volgens mij. Ik gebruik nu de numsy calm. Heel goede kwaliteit. De numsy original was ik dan weer niet tevreden van. Slecht geluid en ambetante maniet om hem stiller te zetten